hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Praćenje i samovrednovanje učiteljeva profesionalnog razvoja i djelovanja u nastavi

Daria Tot

Puni tekst: engleski, pdf (157 KB) str. 176-188 preuzimanja: 2.294* citiraj
APA 6th Edition
Tot, D. (2014). MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES. Život i škola, LX (31), 176-188. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125304
MLA 8th Edition
Tot, Daria. "MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES." Život i škola, vol. LX, br. 31, 2014, str. 176-188. https://hrcak.srce.hr/125304. Citirano 27.09.2021.
Chicago 17th Edition
Tot, Daria. "MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES." Život i škola LX, br. 31 (2014): 176-188. https://hrcak.srce.hr/125304
Harvard
Tot, D. (2014). 'MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES', Život i škola, LX(31), str. 176-188. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125304 (Datum pristupa: 27.09.2021.)
Vancouver
Tot D. MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES. Život i škola [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.09.2021.];LX(31):176-188. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125304
IEEE
D. Tot, "MONITORING AND SELF-EVALUATING TEACHER'S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND SCHOOL ACTIVITIES", Život i škola, vol.LX, br. 31, str. 176-188, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125304. [Citirano: 27.09.2021.]

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati mišljenja o profesionalnom razvoju i kvaliteti učiteljeva profesionalnog djelovanja te utjecaju samovrednovanja na kvalitetu nastave i profesionalnu kompetentnost učitelja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 600 učitelja razredne i predmetne nastave te ravnatelja i stručnih suradnika (vodstva škole) osnovnih škola Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije.
Rezultati su pokazali da većina učitelja smatra da se prosuđivanje profesionalne uspješnosti učitelja na temelju kvalitete nastave i učeničkih postignuća vršilo tek djelomično, da su se do sada napredovanje i profesionalni razvoj učitelja nesustavno, djelomično i povremeno temeljili na kvaliteti učiteljeva profesionalnog djelovanja te da se kvaliteta profesionalnog rada učitelja u njihovoj školi priznaje tek donekle.
Vodstvo škole je iskazalo veće slaganje, u odnosu na učitelje razredne i predmetne nastave, u tvrdnjama da je osposobljenost za planiranje i provođenje samovrednovanja bitna sastavnica učiteljske kompetentnosti, da bi učitelji trebali stalno pratiti i procjenjivati kvalitetu vlastitog rada, da je važno da učenici i vodstvo škole stalno prate i procjenjuju kvalitetu nastave te da samovrednovanje učitelja bitno pridonosi praćenju i unapređivanju kvalitete nastave.

Ključne riječi
samovrednovanje; profesionalni razvoj učitelja; profesionalna kompetentnost; kvaliteta nastave

Hrčak ID: 125304

URI
https://hrcak.srce.hr/125304

[engleski] [njemački]

Posjeta: 3.366 *