hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama

Emina Ahmetović ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Medina Ahmedić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0779-6473 ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Almira Muharemović ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Edina Nožinović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3530-6950 ; Udruženje Ekopot, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Aleksandar Draganić ; Razvojna agencija EDA, Banja Luka, Bosna i Hercegovina
Vesna Katić ; Udruženje za podršku i razvoj Sistem, Brčko, Bosna i Hercegovina
Edin Islamović ; Udruženje Damar omladine, Visoko, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 571-610 preuzimanja: 141* citiraj
APA 6th Edition
Ahmetović, E., Ahmedić, M., Muharemović, A., Nožinović, E., Draganić, A., Katić, V. i Islamović, E. (2014). Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama. Hrvatska i komparativna javna uprava, 14 (3), 571-610. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129757
MLA 8th Edition
Ahmetović, Emina, et al. "Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 14, br. 3, 2014, str. 571-610. https://hrcak.srce.hr/129757. Citirano 24.02.2020.
Chicago 17th Edition
Ahmetović, Emina, Medina Ahmedić, Almira Muharemović, Edina Nožinović, Aleksandar Draganić, Vesna Katić i Edin Islamović. "Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama." Hrvatska i komparativna javna uprava 14, br. 3 (2014): 571-610. https://hrcak.srce.hr/129757
Harvard
Ahmetović, E., et al. (2014). 'Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama', Hrvatska i komparativna javna uprava, 14(3), str. 571-610. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129757 (Datum pristupa: 24.02.2020.)
Vancouver
Ahmetović E, Ahmedić M, Muharemović A, Nožinović E, Draganić A, Katić V i sur. Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2014 [pristupljeno 24.02.2020.];14(3):571-610. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129757
IEEE
E. Ahmetović, et al., "Primjena puls metodologije u ispitivanju zadovoljstva građana javnim uslugama", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.14, br. 3, str. 571-610, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129757. [Citirano: 24.02.2020.]

Sažetak
PULS metodologija nov je pristup koji podrazumijeva da
se kroz aktivnu ulogu civilnog društva unapređuje odgovornost
i efikasnost lokalnih vlasti u pružanju javnih usluga i
zadovoljenju stvarnih potreba građana u Bosni i Hercegovini
(BiH). Ta je metodologija primijenjena tokom 2012.
u istraživanju o zadovoljstvu građana javnim uslugama na
području općina Srebrenik, Visoko i Brčko Distrikt. Istraživanje
je obuhvatilo preko 19.000 domaćinstava uz direktno
učešće više od 20 organizacija civilnog društva te dovelo do
spoznaje da građani ni s jednom javnom uslugom, koje su
bile predmet istraživanja, nisu u potpunosti zadovoljni. Cilj
rada je prikazati rezultate istraživanja i komparativnu analizu
javnih usluga u tri analizirane općine, s aspekta unapređenja
tih usluga. Krajnji je cilj primjene PULS metodologije
povećanje odgovornosti i kvaliteta usluga na lokalnoj
razini te detaljan uvid u tok njihova pružanja koji se zasniva
na mehanizmu povratne sprege između prve i posljednje
faze političkog procesa.

Ključne riječi
organizacije civilnog društva; javne usluge; odgovornost lokalne uprave; javni interes; mjesne zajednice

Hrčak ID: 129757

URI
https://hrcak.srce.hr/129757

[engleski]

Posjeta: 347 *