Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Implementacija piramide optimizma u vrtićima

Sanja Tatalović Vorkapić ; Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Karmen Pavlic ; Dječji vrtić „Didi“, Dugo Selo


Puni tekst: hrvatski pdf 302 Kb

str. 735-751

preuzimanja: 450

citiraj


Sažetak

Inicijativa u poučavanju djece predškolske dobi da optimistično razmišljaju ima dvije temeljne značajke po njihov razvoj. Kao prvo, djeca uče kako adekvatno povezati svoje uspjehe sa svojim sposobnostima, uslijed čega uče i to kako se uspješno nositi sa svojim neuspjesima. Drugo, na tom su putu učenja na najzdraviji mogući način zaštićeni od depresije i sposobni razviti vlastitu psihološku otpornost. Stoga je od iznimnog značaja prepoznati važnost poučavanja pozitivnom razmišljanju u djece i implementacije Seligmanove piramide optimizma u vrtićima. Ovaj članak ima dva temeljna cilja. Prvi je usmjeren prema kreiranju većeg senzibiliteta kod odgajatelja s obzirom na važnost pozitivnog razmišljanja kod djece te su prikazani neki od teoretskih koncepata. Drugi cilj opisuje konkretnu implementaciju piramide optimizma u vrtićima primjenom relevantnih primjera iz prakse. Na kraju rada predložene su neke praktične smjernice.

Ključne riječi

djeca predškolske dobi; prevencija; piramida optimizma; dobrobit; vrtić

Hrčak ID:

136108

URI

https://hrcak.srce.hr/136108

Datum izdavanja:

11.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.365 *