APA 6th Edition Kukić, S. i Čutura, M. (2007). Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija. Informatologia, 40 (2), 70-77. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13362
MLA 8th Edition Kukić, Slavo i Marija Čutura. "Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 70-77. https://hrcak.srce.hr/13362. Citirano 09.03.2021.
Chicago 17th Edition Kukić, Slavo i Marija Čutura. "Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija." Informatologia 40, br. 2 (2007): 70-77. https://hrcak.srce.hr/13362
Harvard Kukić, S., i Čutura, M. (2007). 'Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija', Informatologia, 40(2), str. 70-77. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13362 (Datum pristupa: 09.03.2021.)
Vancouver Kukić S, Čutura M. Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 09.03.2021.];40(2):70-77. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13362
IEEE S. Kukić i M. Čutura, "Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 70-77, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13362. [Citirano: 09.03.2021.]
Sažetak U radu je prikazan društveno-povijesni kontekst konstitucije tržišta elektroničkih medija BiH, struktura današnjega RTV sektora, te način na koji se on regulira. Posebno je prikazana regulacija programske produkcije, ali nju se je pokušalo dovesti i u vezu s europskom regulativom u toj oblasti. Rad se osvrće i na utjecaj novih tehnologija i servisa na ovu oblast. Na kraju, dan je i prikaz utjecaja pojedinih elektroničkih medija, ali i njihov udio u raspodijeli ukupnog marketinškog kolača.