APA 6th Edition Slana, J. (2007). Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima. Informatologia, 40 (2), 107-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13372
MLA 8th Edition Slana, Jože. "Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 107-112. https://hrcak.srce.hr/13372. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition Slana, Jože. "Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima." Informatologia 40, br. 2 (2007): 107-112. https://hrcak.srce.hr/13372
Harvard Slana, J. (2007). 'Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima', Informatologia, 40(2), str. 107-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13372 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver Slana J. Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 06.03.2021.];40(2):107-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13372
IEEE J. Slana, "Poticanje međusobne komunikacije odgajatelja u učeničkim domovima", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 107-112, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13372. [Citirano: 06.03.2021.]
Sažetak U odgojno-obrazovni rad unose se novosti.Te novosti i promjene predviđaju kvalitetnije odnose između đaka, odgajatelja te kvalitetniji odgojno-obrazovni rad. Zbog promijenjenih zahtjeva potrebno je više novoga znanja, a posebno uvođenje promijenjenih, efikasnijih načina rada. Iz tog razloga, kako jačati kvalitetu i efikasnost odgojno-obrazovnog rada u učeničkom domu, ocjenjujemo da je međusobnu suradnju stručnih radnika potrebno poticati. Smatramo da suradnja ima pozitivne učinke, zato tražimo mogućnosti, kako tu suradnju između odgajatelja još raširiti i ojačati, da bi kod rješavanja kompleksnih pitanja postala stalna praksa.
Prednosti informacijske tehnologije iskorištavamo na mnogobrojnim područjima zato je potrebno istaknuti, da može biti i podrška kod suradnje odgajatelja. Već elektronska pošta, kao oruđe komunikacije, može pokriti mnogo potreba. Kod analize zadaća, razvoja, nadzora prednost dobiva intranet, koji jača kreativnost zaposlenih, te im omogućuje veću samostalnost. Možemo se nadati, da će dobro organizirana međusobna suradnja odgajatelja doprinjeti većoj kvaliteti odgojno-obrazovnog rada i stvaranju ugodne klime, koja će poticati daljnje obrazovanje i osposobljavanje zaposlenih.