hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Komunikacijske paradigme: Županija - javnost

Meri Maretić
Anđelko Mrkonjić
Mili Razović

Puni tekst: hrvatski, pdf (121 KB) str. 118-125 preuzimanja: 713* citiraj
APA 6th Edition
Maretić, M., Mrkonjić, A. i Razović, M. (2007). Komunikacijske paradigme: Županija - javnost. Informatologia, 40 (2), 118-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13376
MLA 8th Edition
Maretić, Meri, et al. "Komunikacijske paradigme: Županija - javnost." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 118-125. https://hrcak.srce.hr/13376. Citirano 06.03.2021.
Chicago 17th Edition
Maretić, Meri, Anđelko Mrkonjić i Mili Razović. "Komunikacijske paradigme: Županija - javnost." Informatologia 40, br. 2 (2007): 118-125. https://hrcak.srce.hr/13376
Harvard
Maretić, M., Mrkonjić, A., i Razović, M. (2007). 'Komunikacijske paradigme: Županija - javnost', Informatologia, 40(2), str. 118-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13376 (Datum pristupa: 06.03.2021.)
Vancouver
Maretić M, Mrkonjić A, Razović M. Komunikacijske paradigme: Županija - javnost. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 06.03.2021.];40(2):118-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13376
IEEE
M. Maretić, A. Mrkonjić i M. Razović, "Komunikacijske paradigme: Županija - javnost", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 118-125, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13376. [Citirano: 06.03.2021.]

Sažetak
Autori u radu istražuju optimalne komunikacijske paradigme između županija i javnosti. Posebno ekspliciraju dvije paradigme: županijski ured za odnose s javnošću i glasnogovorništvo. U radu se koriste razni izvori, osobne opservacije (iskustva) te prigodni instrumenti (anketni upitnik) za prikupljanje empirijskih podataka. Svaka modernizacija traži ulaganje u tehnologiju, ljude i njihovo obrazovanje, pa tako i modernizacije na području informativno-komunikacijskoga procesa.
Za kvalitetnu izvedbu potrebno je cjelovito kombiniranje teorije s praktičnim iskustvima razvijenijih društava. Stručnjaci specijalizirani za odnose s javnošću uvelike mogu pomoći približavanju upravljačkih struktura građanima. Inozemni stručnjaci tvrde da će za uspostavljanje ravnoteže biti potrebne godine rada, izmjene zakonâ i donošenje novih. Lokalna zajednica mjesto je odakle cjelokupan proces treba krenuti.

Ključne riječi
komunikacija; informacija; javnost; županija; glasnogovornici; menadžment reputacije; mediji

Hrčak ID: 13376

URI
https://hrcak.srce.hr/13376

Posjeta: 1.139 *