Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

NAKON DIGITALNE TEHNOLOGIJE: IZAZOVI ZA UČITELJE I TRENERE UČITELJA

Charlot Cassar ; St. Margaret College Zabbar Primary School B Zabbar, Malta


Puni tekst: hrvatski pdf 571 Kb

str. 45-46

preuzimanja: 914

citiraj


Sažetak

Digitalne tehnologije stvaraju izazove za učitelje, trenere učitelja i njihov profesionalni razvoj.
Rad promatra trenutnu situaciju koja se odnosi na digitalne tehnologije u malteškim školama. Temeljeći se na iskustvima, postavlja digitalne tehnologije u školama u širi društveni kontekst, zagovarajući činjenicu da je stvarni izazov osiguranja „dobrog obrazovanja“ mnogo više od digitalne tehnologije.
Rad zagovara promjene pardigme s naglaskom na proces učenja tijekom poučavanja.
Nakon toga u radu je predstavljen Pestalozzi Programme i europski modul obrazovanja učitelja „Poštovanje- odgovorni stavovi i ponašanje u virtualnom društvenom prostoru“ kao studija slučaja profesionalnog usavršavanja učitelja.

Ključne riječi

Pestalozzi programme; profesionalno usavršavanje; poštovanje; usavršavanje učitelja; transferzalni stavovi; vještine i znanja (TASK)

Hrčak ID:

139161

URI

https://hrcak.srce.hr/139161

Datum izdavanja:

5.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.532 *