hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Politička tržišta i percepcija političkih stranaka Turske

Cihat Polat ; Department of Business, Faculty of Economics & Administrative Sciences

Puni tekst: engleski, pdf (804 KB) str. 113-136 preuzimanja: 502* citiraj
APA 6th Edition
Polat, C. (2015). Turkish Political Market and the Perception of Political Parties. Market-Tržište, 27 (1), 113-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139430
MLA 8th Edition
Polat, Cihat. "Turkish Political Market and the Perception of Political Parties." Market-Tržište, vol. 27, br. 1, 2015, str. 113-136. https://hrcak.srce.hr/139430. Citirano 03.12.2020.
Chicago 17th Edition
Polat, Cihat. "Turkish Political Market and the Perception of Political Parties." Market-Tržište 27, br. 1 (2015): 113-136. https://hrcak.srce.hr/139430
Harvard
Polat, C. (2015). 'Turkish Political Market and the Perception of Political Parties', Market-Tržište, 27(1), str. 113-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139430 (Datum pristupa: 03.12.2020.)
Vancouver
Polat C. Turkish Political Market and the Perception of Political Parties. Market-Tržište [Internet]. 2015 [pristupljeno 03.12.2020.];27(1):113-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139430
IEEE
C. Polat, "Turkish Political Market and the Perception of Political Parties", Market-Tržište, vol.27, br. 1, str. 113-136, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139430. [Citirano: 03.12.2020.]

Sažetak
Istraživanjem se nastoje opisati politička tržišta u Turskoj te odrediti gdje i kako glasači percipiraju turske političke stranke. Za to je korištena dvodimenzionalna mapa za određivanje percepcija glasača na turskom političkom tržištu, temeljem provedenog anketnog istraživanja na uzorku od 400 mladih glasača. Nadalje, istražuje se postoje li u političkom prostoru važne razlike u percepciji stranaka temeljene na ideologiji glasača. Istraživanje pokazuje kako mladi glasači imaju jasnu percepciju položaja turskih političkih stranaka, ali i da se percepcija stranaka mijenja ovisno ideološkim pozicijama glasača.

Ključne riječi
politička tržišta; politički marketing; turske političke stranke; položaj stranke; percepcija

Hrčak ID: 139430

URI
https://hrcak.srce.hr/139430

[engleski]

Posjeta: 730 *