hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja

Julijana Mladenovska-Tešija   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5134-0724 ; Visoko evanđeosko teološko učilište, Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (151 KB) str. 55-72 preuzimanja: 315* citiraj
APA 6th Edition
Mladenovska-Tešija, J. (2015). Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja. Kairos, 9 (1), 55-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139626
MLA 8th Edition
Mladenovska-Tešija, Julijana. "Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja." Kairos, vol. 9, br. 1, 2015, str. 55-72. https://hrcak.srce.hr/139626. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Mladenovska-Tešija, Julijana. "Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja." Kairos 9, br. 1 (2015): 55-72. https://hrcak.srce.hr/139626
Harvard
Mladenovska-Tešija, J. (2015). 'Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja', Kairos, 9(1), str. 55-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139626 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Mladenovska-Tešija J. Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja. Kairos [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.12.2019.];9(1):55-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139626
IEEE
J. Mladenovska-Tešija, "Dijalog kao metoda učenja u teološkom obrazovanju: Visoko evanđeosko teološko učilište kao studija slučaja", Kairos, vol.9, br. 1, str. 55-72, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139626. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
U ovom tekstu raspravlja se o primjeni dijaloga kao metode učenja u teološkom obrazovanju. Kako autorica dolazi iz protestantskog miljea, fokus analize bit će protestantsko teološko obrazovanje u Republici Hrvatskoj, odnosno konkretnije, primjena dijaloga kao metode učenja na Visokom evanđeoskom teološkom učilištu (VETU) u Osijeku. U tu svrhu provedeno je pilot-istraživanje među djelatnicima Učilišta, koje je potvrdilo i korištenje i učinkovitost dijaloga kao metodu u nastavi. Zaključci upućuju na to da je dijalog teološki model koji upućuje na bit odnosa između Boga i ljudi, i suradnje s Bogom na ostvarenju Kraljevstva na Zemlji koji svoj temelj ima u trojstvenom (dijaloškom) Bogu, te da je dijalog metoda učenja poticajna za usvajanje novih znanja, koja traži aktivnu uključenost i refleksiju studenata na prošla iskustva te potiče samostalno promišljanje i primjenu novih spoznaja unutar konteksta u kojem bi se naučeno trebalo primijeniti.

Ključne riječi
dijalog; metoda; teologija; obrazovanje; refleksija; uključenost; kontekstualizacija

Hrčak ID: 139626

URI
https://hrcak.srce.hr/139626

Posjeta: 484 *