hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

AKSIOLOŠKE KATEGORIJE ZA PROJEKTIRANJE SUSTAVA TEHNIČKOG OBRAZOVANJA

Wojciech Walat ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Rzeszówu, Rzeszów, Poljska

Puni tekst: engleski, pdf (350 KB) str. 63-67 preuzimanja: 272* citiraj
APA 6th Edition
Walat, W. (2015). AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION. Media, culture and public relations, 6 (1), 63-67. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140082
MLA 8th Edition
Walat, Wojciech. "AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION." Media, culture and public relations, vol. 6, br. 1, 2015, str. 63-67. https://hrcak.srce.hr/140082. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition
Walat, Wojciech. "AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION." Media, culture and public relations 6, br. 1 (2015): 63-67. https://hrcak.srce.hr/140082
Harvard
Walat, W. (2015). 'AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION', Media, culture and public relations, 6(1), str. 63-67. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140082 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver
Walat W. AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION. Media, culture and public relations [Internet]. 2015 [pristupljeno 17.04.2021.];6(1):63-67. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140082
IEEE
W. Walat, "AXIOLOGICAL CATEGORIES FOR DESIGNING THE SYSTEM OF TECHNICAL EDUCATION", Media, culture and public relations, vol.6, br. 1, str. 63-67, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140082. [Citirano: 17.04.2021.]

Sažetak
U članku se predstavlja sistemski pristup aksiološkim kategorijama u modelu stvaranja koherentne i supostojeće hijerarhije. Predložena rješenja predstavljaju jasan pokazatelj za traženje kriterija kvalitete ljudskog života izvan kategorija koje su isključivo ekonomski definirane kroz posjedovanje ("imanje"), gurajući osobni - subjektivni i autonomni razvoj ljudskog bića na drugo mjesto. Spomenute kategorije pojmova - čine osnovu za razvoj čovječanstva - su unutrašnje dimenzije ljudske etike. Determinante kvalitete ljudskog života mogu se obuhvatiti aksiološkom kategorijama koje se pojavljuju u psihologiji, filozofiji, sociologiji kao i pedagogiji, npr. subjektivnost, odgovornost, samospoznaja, tolerancija, moralna mašta, kreativnost.

Ključne riječi
tehnologije obrazovanja; aksiološke kategorije: subjektivnost, odgovornost, samospoznaja, tolerancija, moralna mašta, kreativnost

Hrčak ID: 140082

URI
https://hrcak.srce.hr/140082

[engleski]

Posjeta: 524 *