APA 6th Edition Marland, J. (2005). Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama. Informatica museologica, 36 (1-2), 12-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140265
MLA 8th Edition Marland, Julian. "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 12-15. https://hrcak.srce.hr/140265. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Marland, Julian. "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 12-15. https://hrcak.srce.hr/140265
Harvard Marland, J. (2005). 'Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama', Informatica museologica, 36(1-2), str. 12-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140265 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Marland J. Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 04.03.2021.];36(1-2):12-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140265
IEEE J. Marland, "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 12-15, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140265. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Da biste motivirali ljude da daju velike svote novca, treba imati jasne
vizije. Filantropija se ne događa zbog ljudi. Istina je da neki donatori vole velika priznanja, ali neki to mrze. Ono što ih pokreće jest vaša vizija za koju tražite novac.