hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama

Julian Marland ; Brakeley LTD., London

Puni tekst: hrvatski, pdf (150 KB) str. 12-15 preuzimanja: 180* citiraj
APA 6th Edition
Marland, J. (2005). Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama. Informatica museologica, 36 (1-2), 12-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140265
MLA 8th Edition
Marland, Julian. "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 12-15. https://hrcak.srce.hr/140265. Citirano 03.06.2020.
Chicago 17th Edition
Marland, Julian. "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 12-15. https://hrcak.srce.hr/140265
Harvard
Marland, J. (2005). 'Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama', Informatica museologica, 36(1-2), str. 12-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140265 (Datum pristupa: 03.06.2020.)
Vancouver
Marland J. Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 03.06.2020.];36(1-2):12-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140265
IEEE
J. Marland, "Velike donatorske kampanje: koliko dobro američki model funkcionira u europskim institucijama", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 12-15, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140265. [Citirano: 03.06.2020.]

Sažetak
Da biste motivirali ljude da daju velike svote novca, treba imati jasne
vizije. Filantropija se ne događa zbog ljudi. Istina je da neki donatori vole velika priznanja, ali neki to mrze. Ono što ih pokreće jest vaša vizija za koju tražite novac.

Ključne riječi
Prikupljanje sredstava; Sponzorstvo; Financiranje

Hrčak ID: 140265

URI
https://hrcak.srce.hr/140265

Posjeta: 317 *