hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI

Radojko Lukić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6529-0297 ; Katedra za računovodstvo i poslovne ,Ekonomski fakultet Sveučilišta u Beogradu, Srbija

Puni tekst: hrvatski, pdf (403 KB) str. 103-128 preuzimanja: 859* citiraj
APA 6th Edition
Lukić, R. (2015). ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI. Ekonomska misao i praksa, (1), 103-128. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140284
MLA 8th Edition
Lukić, Radojko. "ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2015, str. 103-128. https://hrcak.srce.hr/140284. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Lukić, Radojko. "ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2015): 103-128. https://hrcak.srce.hr/140284
Harvard
Lukić, R. (2015). 'ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 103-128. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140284 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Lukić R. ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2015 [pristupljeno 13.04.2021.];(1):103-128. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140284
IEEE
R. Lukić, "ANALIZA FAKTORA KOJI UTJEČU NA KREIRANJE DODATNE VRIJEDNOSTI KAO POKAZATELJA UČINKOVITOSTI POSLOVANJA TRGOVINE U SRBIJI", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 103-128, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140284. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
U posljednje vrijeme sve se više, kako u teoriji, tako i u praksi, zbog ekonomskog značaja proučava globalni lanac vrijednosti. U kontekstu toga analizira se i dodatna vrijednost koja nastaje kroz cijeli lanac vrijednosti. Koncept dodatne vrijednosti se također - teorijsko-kritički – analizira, ne samo na globalnoj razini, već i na nacionalnoj i na razini poduzeća. S obzirom na to, u ovom radu se
komparativno analiziraju efekti učinkovite primjene koncepta dodatne vrijednosti u trgovini Europske unije posebno, Srbije. U sklopu toga sagledava se dinamika veličine, strukture i odrednice dodatne vrijednosti u trgovini Srbije. Provedeno istraživanje, na primjeru originalne službene statistike dodatne vrijednosti trgovine Srbije, pokazalo je da je ona u pogledu veličine, isto kao i u Europskoj uniji, vrlo značajna ekonomska kategorija i da predstavlja značajan izvor sredstava za unapređenje učinkovitosti upravljanja poslovanjem, ljudskim resursima, rastom i razvojem trgovine Srbije.

Ključne riječi
globalni lanac vrijednosti; veličina i struktura dodatne vrijednosti; odrednice; dodatna vrijednost po zaposlenom; inovacije i elektronička trgovine

Hrčak ID: 140284

URI
https://hrcak.srce.hr/140284

Posjeta: 1.192 *