hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi

Nikolina Dečman
Ana Rep

Puni tekst: hrvatski, pdf (365 KB) str. 1-17 preuzimanja: 312* citiraj
APA 6th Edition
Dečman, N. i Rep, A. (2015). Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (1), 1-17. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141093
MLA 8th Edition
Dečman, Nikolina i Ana Rep. "Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 13, br. 1, 2015, str. 1-17. https://hrcak.srce.hr/141093. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Dečman, Nikolina i Ana Rep. "Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 13, br. 1 (2015): 1-17. https://hrcak.srce.hr/141093
Harvard
Dečman, N., i Rep, A. (2015). 'Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13(1), str. 1-17. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141093 (Datum pristupa: 11.12.2019.)
Vancouver
Dečman N, Rep A. Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2015 [pristupljeno 11.12.2019.];13(1):1-17. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141093
IEEE
N. Dečman i A. Rep, "Analiza sustava obrazovanja računovođa u Hrvatskoj i Europi", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.13, br. 1, str. 1-17, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141093. [Citirano: 11.12.2019.]

Sažetak
Danas se, više nego ikad, pred računovodstvenu profesiju postavljaju visoki standardi kvalitete. Da bi se oni postigli potrebno je osigurati dobru bazu računovodstvenih znanja i vještina koje je tada potrebno kontinuirano usavršavati. Međunarodni standardi računovodstvene edukacije su se nametnuli kao svojevrsno mjerilo (benchmark) kvalitete u oblikovanju kako programa inicijalnog obrazovanja budućih računovođa tako i programa kontinuiranog tzv. cjeloživotnog učenja i profesionalnog razvoja računovodstvene profesije. U radu su provedena dva istraživanja. Rezultati prvog istraživanja, analize obilježja diplomskih studija ekonomskih fakulteta koji izučavaju računovodstvene kolegije u Hrvatskoj i regiji u usporedbi s odabranim zemljama Europe, pokazuju kako ne postoje značajne razlike u sustavu obrazovanja budućih računovođa. Provedeno je i empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu smjera Računovodstvo i revizija. Studenti potvrđuju zadovoljstvo stečenim znanjima na smjeru i zalažu se za uvođenje studentske prakse. Iz perspektive studenata najvažnija znanja profesionalnih računovođa su poznavanje računovodstvenih i zakonskih propisa.

Ključne riječi
Međunarodni standardi edukacije; profesionalni računovođa; sustav obrazovanja; Hrvatska; Europa

Hrčak ID: 141093

URI
https://hrcak.srce.hr/141093

Posjeta: 623 *