Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.607

Opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja i demografskim varijablama

Mehmet Baris Horzum ; Department of CEIT, Faculty of Education, Sakarya University


Puni tekst: hrvatski pdf 359 Kb

str. 535-567

preuzimanja: 461

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 359 Kb

str. 535-567

preuzimanja: 411

citiraj


Sažetak

Cilj je studije istražiti opažanje istraživačke zajednice polaznika online tečaja utemeljeno na ishodima učenja poput perceptivnog učenja, voljnosti i zadovoljstva, demografskih varijabli kao što su starosna dob, spol, odjel, prethodna iskustva s online učenjem, pristup online tečaju i pristupima učenju. U istraživanju je korištena presječna studija putem ankete. Sudionike istraživanja činilo je 277 online polaznika dodiplomskog studija. Kao rezultat je utvrđena visoka razina pozitivne korelacije između socijalne i kognitivne prisutnosti (r = .751), između kognitivne i nastavne prisutnosti (r = .738) i srednje razine pozitivne korelacije između socijalne i nastavne prisutnosti (r = .683) kod online polaznika. Ustanovljeno je da su podučavanje i kognitivna prisutnost online polaznika važni čimbenici u smislu perceptivnog učenja, zadovoljstva i voljnosti sudjelovanja u online učenju s ostalim učenicima. Prema spolu, odjelu i pristupu online tečaju nije bilo značajne razlike među rezultatima socijalne, kognitivne i nastavne prisutnosti.

Ključne riječi

kognitivna prisutnost; nastavna prisutnost; perceptivno učenje; socijalna prisutnost; zadovoljstvo

Hrčak ID:

141191

URI

https://hrcak.srce.hr/141191

Datum izdavanja:

29.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.858 *