Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Vodi li zadovoljstvo kupaca lojalnosti kupaca u bankarskom sektoru?

Hana Šuster Erjavec ; Fakultet za komercialne in poslovne vede, Celje, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 131 Kb

str. 17-24

preuzimanja: 1.316

citiraj


Sažetak

Odnos između zadovoljstva i lojalnosti kupaca proučavan je u različitim industrijskim granama u raznim geografskim područjima. Ipak rezultati empirijskih istraživanja u bankarskom sektoru pokazuju određene kontroverze.
Cilj je naše studije bilo istražiti utječe li zadovoljstvo kupaca na lojalnost kupaca u bankarskom sektoru. Istraživanje je provedeno među slovenskim korisnicima bankarskih usluga. rezultati su analizirani pomoću SPSS.20 alata.
Rezultati pokazju da zadovoljstvo kupaca izravno utječe na lojalnost kupaca. Menadžerske implikacije prikazane su na kraju članka kao i ograničenja studije u svjetlu otvorenih pitanja koja mogu biti podloga za buduća istraživanja.

Ključne riječi

zadovoljstvo kupaca; lojalnost kupaca; istraživanje: bankarski sektor; Slovenija

Hrčak ID:

143427

URI

https://hrcak.srce.hr/143427

Datum izdavanja:

30.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.087 *