hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA

Sonja Cvetković ; HŽ Putnički prijevoz d.o.o., Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (296 KB) str. 59-68 preuzimanja: 1.003* citiraj
APA 6th Edition
Cvetković, S. (2015). RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA. Željeznice 21, 14 (2), 59-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/147098
MLA 8th Edition
Cvetković, Sonja. "RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA." Željeznice 21, vol. 14, br. 2, 2015, str. 59-68. https://hrcak.srce.hr/147098. Citirano 03.08.2021.
Chicago 17th Edition
Cvetković, Sonja. "RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA." Željeznice 21 14, br. 2 (2015): 59-68. https://hrcak.srce.hr/147098
Harvard
Cvetković, S. (2015). 'RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA', Željeznice 21, 14(2), str. 59-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/147098 (Datum pristupa: 03.08.2021.)
Vancouver
Cvetković S. RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA. Željeznice 21 [Internet]. 2015 [pristupljeno 03.08.2021.];14(2):59-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/147098
IEEE
S. Cvetković, "RAZVOJ KONTAKTNOG CENTRA KAO PREDUVJET PORASTA ZADOVOLJSTVA KORISNIKA", Željeznice 21, vol.14, br. 2, str. 59-68, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/147098. [Citirano: 03.08.2021.]

Sažetak
Iako je zadovoljstvo korisnika tek u novije vrijeme defi- nirano kao zasebna kategorija, već godinama menadžeri pokušavaju proniknuti potrebe korisnika i naći način nji- hova zadovoljavanja u svrhu postizanja boljih poslovnih rezultata. Kontaktni su se centri kroz brojne smjerove i uz pomoć znanstvenih metoda i tehnologije razvijali od 50-ih godina prošlog stoljeća do danas s tendencijom daljnjeg razvoja. Tijekom godina definirani su preduvjeti za razvoj kvalitetnih kontaktnih centara, pokazatelji koji ukazuju na kvalitetu obavljenih kontakata te osnovne operativne funkcije u radu jednog takvog odjela, iz čega je proizišlo 14 više ili manje jednostavnih koraka čijom je primjenom moguće postaviti kvalitetne pretpostavke za razvoj kontaktnog centra prilagođenog zahtjevima modernog tržišta. Članak daje osvrt na važnost i obilježja razvoja kontaktnog centra kao preduvjeta porasta zado- voljstva korisnika.

Ključne riječi
kontaktni centar; zadovoljstvo korisnika

Hrčak ID: 147098

URI
https://hrcak.srce.hr/147098

Posjeta: 1.314 *