hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE

Zugaj Brankica ; Gimnazija Velika Gorica

Puni tekst: hrvatski, pdf (409 KB) str. 18-26 preuzimanja: 429* citiraj
APA 6th Edition
Brankica, Z. (2014). UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE. Educatio biologiae, (1.), 18-26. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148849
MLA 8th Edition
Brankica, Zugaj. "UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 18-26. https://hrcak.srce.hr/148849. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Brankica, Zugaj. "UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 18-26. https://hrcak.srce.hr/148849
Harvard
Brankica, Z. (2014). 'UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE', Educatio biologiae, (1.), str. 18-26. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148849 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Brankica Z. UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):18-26. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148849
IEEE
Z. Brankica, "UTJECAJ PROJEKTNE NASTAVE NA PROMJENU STAVA KOD UČENIKA PREMA NASTAVNIM SADRŽAJIMA IZ BIOLOGIJE", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 18-26, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148849. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Istraživanje u ovom radu se temelji na prikupljanju podataka iz neposrednog odgojno-obrazovnog rada. Provedeno je na malom hotimičnom uzorku učenika 2. razreda opće i matematičke gimnazije u Velikoj Gorici, od ukupno 108 učenika i to 59 u eksperimentalnoj skupini i 49 u kontrolnoj skupini. Stav prema botanici značajno se promijenio između prvog i drugog mjerenja, ali ova promjena nije bila jednaka za eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. One se prije eksperimentalne manipulacije nisu statistički značajno razlikovale u stavu prema botanici, ali se stav kod eksperimentalne skupine nakon izvođenja projektne nastave značajno promijenio u pozitivnom smjeru dok je kod kontrolne skupine ostao isti. Iz navedenog istraživanja proizlazi da je neophodno korištenje ovakvih nastavnih postupaka u nastavnom procesu. Rezultati pokazuju da učenici žele biti aktivni sudionici u procesu učenja, a ne samo pasivni promatrači.

Ključne riječi
projektna nastava; tradicionalna nastava; znanje; stavovi; botanika

Hrčak ID: 148849

URI
https://hrcak.srce.hr/148849

Posjeta: 674 *