hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Žaklin Lukša   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7464-9027 ; Gimnazija, Čakovec
Snježana Vuk ; Učiteljski fakultet, odsjek Čakovec
Nataša Pongrac ; OŠ Strahonoinec
Damir Bendelja   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6259-5757 ; OŠ Sveta Marija

Puni tekst: hrvatski, pdf (546 KB) str. 27-35 preuzimanja: 814* citiraj
APA 6th Edition
Lukša, Ž., Vuk, S., Pongrac, N. i Bendelja, D. (2014). TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI. Educatio biologiae, (1.), 27-35. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148857
MLA 8th Edition
Lukša, Žaklin, et al. "TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 27-35. https://hrcak.srce.hr/148857. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Lukša, Žaklin, Snježana Vuk, Nataša Pongrac i Damir Bendelja. "TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 27-35. https://hrcak.srce.hr/148857
Harvard
Lukša, Ž., et al. (2014). 'TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI', Educatio biologiae, (1.), str. 27-35. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148857 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Lukša Ž, Vuk S, Pongrac N, Bendelja D. TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):27-35. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148857
IEEE
Ž. Lukša, S. Vuk, N. Pongrac i D. Bendelja, "TEHNOLOGIJA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U OSNOVNOJ ŠKOLI", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 27-35, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148857. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Nastavna tehnologija obuhvaća nastavna sredstva, pomagala i postupke u nastavi čije primjereno korištenje djeluje motivirajuće na učenike. Cilj istraživanja je utvrditi koliko, na koji način i koju ICT koriste učitelji u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno u prosincu 2008. godine na uzorku od 63 učitelja razredne nastave različitog radnog iskustva. Podaci su prikupljeni korištenjem ankete. Preko 90% ispitanika u nastavi koristi grafoskop i ploču, 27% koristi računala, a 87% televizor. Većina ispitanika smatra da korištenje suvremene tehnologije motivira učenike. Iako malo koriste računalo i nastavi čak 87% koristi ga u pripremi nastavnih materijala. Internet za prikupljanje nastavnih materijala koristi 97% ispitanika. Polovica ispitanika upoznata je s e-learningom, a 75% njih tvrdi da bi koristilo taj način podučavanja. Preko 96% učionica posjeduje video, DVD player i grafoskop dok svega 4% ima računalo i LCD projektor. Njih 54% smatra da im u učionici nedostaje računalo i LCD projektor. Polovica ispitanika tvrdi da dovoljno koristi suvremenu obrazovnu tehnologiju dok oni koji je ne koriste navode kao razlog nedovoljnu opremljenost škola (84%), nepoznavanje suvremene tehnologije (8%) ili daju prednost izvornoj stvarnosti (8 %). Istraživanje je također pokazalo da bi nastavnici više koristili ICT kada bi postojalo više primjerenih materijala na hrvatskom jeziku.

Ključne riječi
ICT; suvremena obrazovna tehnologija; računalo u nastavi

Hrčak ID: 148857

URI
https://hrcak.srce.hr/148857

Posjeta: 1.335 *