hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU

Irena Labak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9394-5131 ; 1Odjel za biologiju, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Trg Ljudevita Gaja 6, 31000 Osijek, Hrvatska
Marija Heffer ; Medicinski fakultet, Katedra za medicinsku biologiju, Huttlerova 4, 31000 Osijek, Hrvatska
Ines Radanović ; Biološki odsjek, Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Rooseveltov trg 6, 10000 Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 36-48 preuzimanja: 240* citiraj
APA 6th Edition
Labak, I., Heffer, M. i Radanović, I. (2014). STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU. Educatio biologiae, (1.), 36-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148910
MLA 8th Edition
Labak, Irena, et al. "STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 36-48. https://hrcak.srce.hr/148910. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Labak, Irena, Marija Heffer i Ines Radanović. "STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 36-48. https://hrcak.srce.hr/148910
Harvard
Labak, I., Heffer, M., i Radanović, I. (2014). 'STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU', Educatio biologiae, (1.), str. 36-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148910 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Labak I, Heffer M, Radanović I. STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):36-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148910
IEEE
I. Labak, M. Heffer i I. Radanović, "STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 36-48, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148910. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
S ciljem utvrđivanja stavova učenika o nastavi organiziranoj u dvosatu 2007. i 2008. godine provedeno je istraživanje s učenicima osnovne i srednje škole. Obuhvaćeni su učenici koji nastavu prirode i biologije provode u dvosatu aktivnim i klasičnim načinom rada i oni koji nastavu provode istim strategijama, ali u pojedinačnim satovima (dva sata tjedno). Istraživanje se sastojalo od provedbe ankete za učenike koja je sadržavala 32 pitanja. Rezultati ankete pokazuju da su učenici podijeljenog mišljenja o tome koja je nastava bolja, ali svi misle da se u dvosatu puno toga napravi i zapamti. Kada stavove učenika o praćenju sata i pamćenju gradiva u dvosatu analiziramo s obzirom na korištene strategije poučavanja onda uočavamo kako su učenici stava da aktivne strategije olakšavaju praćenje i pamćenje kada su primijenjene u dvosatu a klasične strategije kada su primijenjene u pojedinačnom satu. Da nastava sa stankom od tjedan dana utječe na njihovo zaboravljanje, najvećim dijelom misle učenici koji nastavu provode u dvosatu aktivnim načinom rada.

Ključne riječi
dvosat; stavovi; praćenje; pamćenje; zaboravljanje

Hrčak ID: 148910

URI
https://hrcak.srce.hr/148910

Posjeta: 431 *