hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA

Zdravko Dolenec ; Zoologijski zavod, Biološki odsjek, PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, Rooseveltov trg 6, HR-10000 Zagreb
Jadranka Pejnović ; Veleučilište „Nikola Tesla“ u Gospiću, Bana Ivana Karlovića 16, HR-53 000 Gospić

Puni tekst: hrvatski, pdf (416 KB) str. 63-68 preuzimanja: 246* citiraj
APA 6th Edition
Dolenec, Z. i Pejnović, J. (2014). ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA. Educatio biologiae, (1.), 63-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148918
MLA 8th Edition
Dolenec, Zdravko i Jadranka Pejnović. "ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 63-68. https://hrcak.srce.hr/148918. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Dolenec, Zdravko i Jadranka Pejnović. "ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 63-68. https://hrcak.srce.hr/148918
Harvard
Dolenec, Z., i Pejnović, J. (2014). 'ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA', Educatio biologiae, (1.), str. 63-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148918 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Dolenec Z, Pejnović J. ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):63-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148918
IEEE
Z. Dolenec i J. Pejnović, "ČOVJEK I OKOLIŠ – STAVOVI SREDNJOŠKOLSKIH UČENIKA", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 63-68, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148918. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Razumijevanje zakonitosti u odnosima žive i nežive prirode i poznavanje osnovnih ekoloških pojmova i činjenica važan je segment cjelokupnog odgoja i obrazovanja suvremenog čovjeka. Ekološki odgoj i obrazovanje zastupljeni su u redovnoj nastavi kao i u izvannastavnim aktivnostima. U ovome radu pozornost je usmjerena na mišljenja gimnazijalaca o općim ekološkim temama. Ispitivanje stavova učenika obavljeno je na uzorku od 397 učenica/učenika (194 učenica/učenika opće gimnazije u Gospiću i 203 učenica/učenika 5. gimnazije u Zagrebu). Statistički su obrađene i analizirane varijable s obzirom na mjesto školovanja, spol te u odnosu na sudjelovanje ili nesudjelovanje ispitanika u izvannastavnim aktivnostima vezanih za prirodu, odnosno okoliš. Nisu nađene statistički značajne razlike (t-test) kod učenika s obzirom na mjesto stanovanja kao u odnosu na sudjelovanje ili nesudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima vezanim uz okoliš, ali je dobivena statistički značajna razlika u stavovima između učenica i učenika.

Ključne riječi
okoliš; obrazovanje; stavovi; učenici

Hrčak ID: 148918

URI
https://hrcak.srce.hr/148918

Posjeta: 429 *