hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA

Vesna Fabijanić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5529-3408 ; Srednja škola „Bartul Kašić“, Pag

Puni tekst: hrvatski, pdf (431 KB) str. 89-96 preuzimanja: 1.808* citiraj
APA 6th Edition
Fabijanić, V. (2014). PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA. Educatio biologiae, (1.), 89-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148928
MLA 8th Edition
Fabijanić, Vesna. "PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 89-96. https://hrcak.srce.hr/148928. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Fabijanić, Vesna. "PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 89-96. https://hrcak.srce.hr/148928
Harvard
Fabijanić, V. (2014). 'PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA', Educatio biologiae, (1.), str. 89-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148928 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Fabijanić V. PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):89-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148928
IEEE
V. Fabijanić, "PROJEKTNA NASTAVA: PRIMJENA U IZRADI ISTRAŽIVAČKIH RADOVA UČENIKA", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 89-96, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148928. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Projektna nastava je oblik nastave, pogodan za izradu malih osobnih projekata-istraživačkih radova učenika u nastavi biologije, koji uključuje i interakcije s drugim predmetima Ovakvi projekti omogućuju potpunu orijentiranost nastavnika prema učeniku. Njeguju timski rad i partnerski odnos svih sudionika projekta, pospješuju razvoj istraživačkih, organizacijskih, komunikacijskih i kritičkih sposobnosti učenika, te usvajanje metodologije znanstvenoistraživačkog rada. U ovoj se školi provode u manjim skupinama učenika, koje pronalaze teme od interesa, a potom zajedno s nastavnikom definiraju ciljeve i zadatke projekta. Radi prikupljanja relevantnih podataka, važna je internetska komunikacija učenika sa znanstvenicima u području znanosti kojem su pripadne teme projekata. Rezultati tih projekata prikazani su na županijskim i državnim natjecanjima i smotrama učeničkih istraživačkih radova, a neki su objavljeni i na stranicama E-mail škole biologije. Visoko su vrednovani, što pokazuje da su učenici stekli sposobnost rješavanja istraživačkih problema, izražavanja i odlučivanja, te usvajanja metoda koje se rijetko rabe u klasičnoj nastavi. Teme projekata su iz različitih područja biologije, a neke su povezane i s nastavom iz kemije i geografije. Projektna je nastava važan način učenja u suvremenim obrazovnim sustavima, jer je primjenjiva u svim vrstama nastave, osobito pri učenju interdisciplinarnih tema i sadržaja, u izvannastavnim aktivnostima, a neizostavna je u radu s nadarenim učenicima.

Ključne riječi
učenički istraživački radovi; projektna nastava; biologija

Hrčak ID: 148928

URI
https://hrcak.srce.hr/148928

Posjeta: 2.510 *