hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA

Marina Ništ ; AZOO, Podružnmica Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (293 KB) str. 97-99 preuzimanja: 453* citiraj
APA 6th Edition
Ništ, M. (2014). PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA. Educatio biologiae, (1.), 97-99. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148932
MLA 8th Edition
Ništ, Marina. "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA." Educatio biologiae, vol. , br. 1., 2014, str. 97-99. https://hrcak.srce.hr/148932. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Ništ, Marina. "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA." Educatio biologiae , br. 1. (2014): 97-99. https://hrcak.srce.hr/148932
Harvard
Ništ, M. (2014). 'PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA', Educatio biologiae, (1.), str. 97-99. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148932 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Ništ M. PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.08.2019.];(1.):97-99. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148932
IEEE
M. Ništ, "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA", Educatio biologiae, vol., br. 1., str. 97-99, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148932. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Učitelji se mogu motivirati da povećavaju kvalitetu poučavanja biologije (i ostalih predmeta) što podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u nastavni proces i usvajanje znanja na višim razinama. Njihova dobra iskustva mogla bi ohrabriti veći broj učitelja da se odluče na ovakve oblike suradnje i tako kontinuirano unaprjeđuju nastavu, ali i cjelokupno školsko ozračje jer se razvijaju kvalitetniji suradnički odnosi među učiteljima različitih predmeta. Učitelji su ohrabreni pokazati svoj rad ostalim kolegama.
Većina učenika prihvaća aktivne metode učenja. Osim toga, učenici se osposobljavaju za samoobrazovanje i samovrednovanje iz čega proizlazi i njihovo veće zadovoljstvo u učenju.
Suradnja među učiteljima različitih predmeta unaprjeđuje suradnju među savjetnicima za različita područja.

Ključne riječi
aktivno učenje; međupredmetna suradnja; iskustva nastavnika

Hrčak ID: 148932

URI
https://hrcak.srce.hr/148932

Posjeta: 571 *