hrcak mascot   Srce   HID

Other

PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA

Marina Ništ ; AZOO, Podružnmica Osijek

Fulltext: croatian, pdf (293 KB) pages 97-99 downloads: 564* cite
APA 6th Edition
Ništ, M. (2014). PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA. Educatio biologiae, (1.), 97-99. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/148932
MLA 8th Edition
Ništ, Marina. "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA." Educatio biologiae, vol. , no. 1., 2014, pp. 97-99. https://hrcak.srce.hr/148932. Accessed 21 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Ništ, Marina. "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA." Educatio biologiae , no. 1. (2014): 97-99. https://hrcak.srce.hr/148932
Harvard
Ništ, M. (2014). 'PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA', Educatio biologiae, (1.), pp. 97-99. Available at: https://hrcak.srce.hr/148932 (Accessed 21 October 2020)
Vancouver
Ništ M. PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA. Educatio biologiae [Internet]. 2014 [cited 2020 October 21];(1.):97-99. Available from: https://hrcak.srce.hr/148932
IEEE
M. Ništ, "PRIMJER UNAPRJEĐIVANJA NASTAVE BIOLOGIJE I NASTAVE OSTALIH PREDMETA SURADNJOM UČITELJA RAZLIČITIH STRUKA", Educatio biologiae, vol., no. 1., pp. 97-99, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/148932. [Accessed: 21 October 2020]

Abstracts
Učitelji se mogu motivirati da povećavaju kvalitetu poučavanja biologije (i ostalih predmeta) što podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u nastavni proces i usvajanje znanja na višim razinama. Njihova dobra iskustva mogla bi ohrabriti veći broj učitelja da se odluče na ovakve oblike suradnje i tako kontinuirano unaprjeđuju nastavu, ali i cjelokupno školsko ozračje jer se razvijaju kvalitetniji suradnički odnosi među učiteljima različitih predmeta. Učitelji su ohrabreni pokazati svoj rad ostalim kolegama.
Većina učenika prihvaća aktivne metode učenja. Osim toga, učenici se osposobljavaju za samoobrazovanje i samovrednovanje iz čega proizlazi i njihovo veće zadovoljstvo u učenju.
Suradnja među učiteljima različitih predmeta unaprjeđuje suradnju među savjetnicima za različita područja.

Keywords
aktivno učenje; međupredmetna suradnja; iskustva nastavnika

Hrčak ID: 148932

URI
https://hrcak.srce.hr/148932

Visits: 741 *