APA 6th Edition Časni, D. (2015). Krist kao utjelovljeni Logos. Kairos, 9 (2), 177-188. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/149217
MLA 8th Edition Časni, Danijel. "Krist kao utjelovljeni Logos." Kairos, vol. 9, br. 2, 2015, str. 177-188. https://hrcak.srce.hr/149217. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition Časni, Danijel. "Krist kao utjelovljeni Logos." Kairos 9, br. 2 (2015): 177-188. https://hrcak.srce.hr/149217
Harvard Časni, D. (2015). 'Krist kao utjelovljeni Logos', Kairos, 9(2), str. 177-188. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/149217 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver Časni D. Krist kao utjelovljeni Logos. Kairos [Internet]. 2015 [pristupljeno 14.12.2019.];9(2):177-188. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149217
IEEE D. Časni, "Krist kao utjelovljeni Logos", Kairos, vol.9, br. 2, str. 177-188, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149217. [Citirano: 14.12.2019.]
Sažetak U članku se tumači prvi redak proslova u prvom poglavlju Evanđelja po Ivanu. Polazi se od činjenice preegzistencije Logosa i izraza „u početku“, kao fundamentalnog izričaja Božje objave. Postavlja se pitanje je li na početku vremena bio logos ili kaos, te ako je uistinu postojao kaotičan kozmos, on ne isključuje postojanje vječnog Logosa koji je u konačnici kozmosu dao bit, uređenje i smisao. Preegzistirani Logos inkarnirao se i objavio u osobi Isusa Krista. Na taj način osoba Isusa Krista ima i transcendentni kozmološki karakter. Ivan iznosi tvrdnju da je Logos vječni Bog, ali je u isto vrijeme po osobnosti različit od Boga Oca. Obrađuju se mogući razlozi zbog kojih evanđelist Ivan jedini koristi izraz Logos, polazeći od misli starozavjetne mudrosti do Filonoma Aleksandrijskog. Na kraju članka iznosi se jezično-stilska karakteristika teksta te se posebna pažnja posvećuje tumačenju svake riječi, imajući na umu njihovu poziciju unutar rečenične cjeline.