hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture

Snježana Dobrota
Jelena Blašković

Fulltext: croatian, pdf (345 KB) pages 301-316 downloads: 505* cite
APA 6th Edition
Dobrota, S. & Blašković, J. (2014). Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture. Godišnjak Titius, 6-7 (6-7), 301-316. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/149710
MLA 8th Edition
Dobrota, Snježana and Jelena Blašković. "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture." Godišnjak Titius, vol. 6-7, no. 6-7, 2014, pp. 301-316. https://hrcak.srce.hr/149710. Accessed 31 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Dobrota, Snježana and Jelena Blašković. "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture." Godišnjak Titius 6-7, no. 6-7 (2014): 301-316. https://hrcak.srce.hr/149710
Harvard
Dobrota, S., and Blašković, J. (2014). 'Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture', Godišnjak Titius, 6-7(6-7), pp. 301-316. Available at: https://hrcak.srce.hr/149710 (Accessed 31 October 2020)
Vancouver
Dobrota S, Blašković J. Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture. Godišnjak Titius [Internet]. 2014 [cited 2020 October 31];6-7(6-7):301-316. Available from: https://hrcak.srce.hr/149710
IEEE
S. Dobrota and J. Blašković, "Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju interkulturalizma u nastavu glazbene kulture", Godišnjak Titius, vol.6-7, no. 6-7, pp. 301-316, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/149710. [Accessed: 31 October 2020]

Abstracts
Interkulturalizam je stvarna aktualizacija i interakcija raznih etnič-
kih kultura u svim svojim segmentima specifičnosti na jednom prostoru. Međusobnim prožimanjem kultura uspostavlja se komunikacija i dijalog u različitosti. Jedan od načina uspostavljanja dijaloga je glazba kao potencijalni rasadnik
pluralističkih ideja, misli i horizonta. Cilj ovog rada je ispitati stavove studenata druge (N=161) i četvrte (N=149) godine učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu s odsjecima u Čakovcu i Petrinji prema uključivanju glazba svijeta (World Music) u nastavu Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole. U radu se ispituju stavovi studenata prema uključivanju glazba svijeta u glazbenu
nastavu, njihove preferencije prema glazbama svijeta, postojanje utjecaja dobi i mjesta studiranja na stavove prema uključivanju glazba svijeta u nastavu Glazbene kulture i na preferencije studenata o glazbama svijeta te stavovi studenata prema mogućnosti ostvarivanja korelacije između interkulturalne glazbene nastave
i ostalih nastavnih predmeta. Rezultati pokazuju kako većina studenata ima pozitivan stav prema glazbama svijeta i njihovu uključivanju u nastavu Glazbene kulture kao oblik prevladavanja predrasuda o određenim etničkim skupinama.
Ne postoji značajan utjecaj dobi i mjesta studiranja na stavove studenata prema uključivanju glazba svijeta u nastavu Glazbene kulture ni na njihove preferencije prema glazbama svijeta. Autorice sugeriraju mogućnost proširivanja nastavnih
programa Glazbene kulture uvođenjem različitih primjera glazba svijeta.

Keywords
glazbena nastava; glazbe svijeta; interkulturalitam

Hrčak ID: 149710

URI
https://hrcak.srce.hr/149710

Visits: 734 *