Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vrijednost prstne igre kao vid kulturnog naslijeđa u kurikulu prve godine života

Jelena Sitar Cvetko ; Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Koper, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 255 Kb

str. 411-423

preuzimanja: 872

citiraj


Sažetak

Prstna igra drevni je oblik narodne umjetnosti. Pročišćena i sadržajem i oblikom s koljena na koljeno, ona predstavlja univerzalni oblik umjetnosti koja bebu i malo dijete uvodi u svijet igara, rituala i s njima povezanih umjetnosti i kulture. U prstnoj igri nalaze se različiti oblici umjetnosti, a sadržajem ona se može povezati s doslovno svim područjima predškolskoga kurikula. Kako prstna igra može ponuditi u prvoj godini života izazove u području umjetnosti, jezika, pokreta, društva, prirode i matematike? Kako može doprinijeti emocionalnom, socijalnom, kognitivnom i fizičkom razvoju djeteta?

Ključne riječi

prstna igra; kulturno naslijeđe; kurikul prve godine života

Hrčak ID:

151360

URI

https://hrcak.srce.hr/151360

Datum izdavanja:

19.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.535 *