hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Javna radio-televizija kao javno dobro: izazovi digitalnog doba

Ivana Andrijašević   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3117-0056 ; nezavisna istraživačica, članica Radne skupine za koordinaciju aktivnosti u procesu prelaska s analogne na digitalnu televiziju u Hrvatskoj, Split, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (676 KB) str. 23-39 preuzimanja: 761* citiraj
APA 6th Edition
Andrijašević, I. (2015). Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era. Medijske studije, 6 (12), 23-39. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152118
MLA 8th Edition
Andrijašević, Ivana. "Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era." Medijske studije, vol. 6, br. 12, 2015, str. 23-39. https://hrcak.srce.hr/152118. Citirano 06.04.2020.
Chicago 17th Edition
Andrijašević, Ivana. "Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era." Medijske studije 6, br. 12 (2015): 23-39. https://hrcak.srce.hr/152118
Harvard
Andrijašević, I. (2015). 'Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era', Medijske studije, 6(12), str. 23-39. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152118 (Datum pristupa: 06.04.2020.)
Vancouver
Andrijašević I. Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era. Medijske studije [Internet]. 2015 [pristupljeno 06.04.2020.];6(12):23-39. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152118
IEEE
I. Andrijašević, "Public Service Broadcasting as a Public Good: Challenges in the Digital Era", Medijske studije, vol.6, br. 12, str. 23-39, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152118. [Citirano: 06.04.2020.]

Sažetak
Članak donosi sažetak najvažnijih stajališta iz ekonomske teorije o javnoj radio-televiziji kao javnom dobru i osiguranju njezine ponude tijekom analognog i digitalnog razdoblja televizijskog emitiranja.
Zbog čestih tehnoloških promjena koje značajno utječu na elektroničke medije rasprava o javnom radio-televizijskom servisu kao javnom dobru, koju je 1958. godine započeo američki ekonomist Paul A. Samuelson, nastavila se do danas. U članku se također prikazuje koncept javnog medijskog servisa kao javnog dobra u globalnom, višeplatformskom, korisnički usmjerenom medijskom okruženju. Na kraju se promišlja o budućem razvoju javnog medijskog servisa kao javnog dobra u digitalnom dobu emitiranja.

Ključne riječi
javna radio-televizija; javni medijski servis; javno dobro; digitalno doba

Hrčak ID: 152118

URI
https://hrcak.srce.hr/152118

[engleski]

Posjeta: 1.484 *