hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU

Sanja Vrcić-Mataija ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru
Ana Vivoda ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru
Ines Cvitković-Kalanjoš ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (958 KB) str. 79-88 preuzimanja: 397* citiraj
APA 6th Edition
Vrcić-Mataija, S., Vivoda, A. i Cvitković-Kalanjoš, I. (2015). LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU. Magistra Iadertina, 10. (1.), 79-88. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/154216
MLA 8th Edition
Vrcić-Mataija, Sanja, et al. "LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU." Magistra Iadertina, vol. 10., br. 1., 2015, str. 79-88. https://hrcak.srce.hr/154216. Citirano 14.07.2020.
Chicago 17th Edition
Vrcić-Mataija, Sanja, Ana Vivoda i Ines Cvitković-Kalanjoš. "LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU." Magistra Iadertina 10., br. 1. (2015): 79-88. https://hrcak.srce.hr/154216
Harvard
Vrcić-Mataija, S., Vivoda, A., i Cvitković-Kalanjoš, I. (2015). 'LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU', Magistra Iadertina, 10.(1.), str. 79-88. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/154216 (Datum pristupa: 14.07.2020.)
Vancouver
Vrcić-Mataija S, Vivoda A, Cvitković-Kalanjoš I. LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU. Magistra Iadertina [Internet]. 2015 [pristupljeno 14.07.2020.];10.(1.):79-88. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154216
IEEE
S. Vrcić-Mataija, A. Vivoda i I. Cvitković-Kalanjoš, "LUTKARSKA PREDSTAVA KAO POTICAJ STVARALAČKOJ IGRI NA UČITELJSKOM STUDIJU", Magistra Iadertina, vol.10., br. 1., str. 79-88, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154216. [Citirano: 14.07.2020.]

Sažetak
U radu se analizira projekt lutkarske predstave na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću nastao kao rezultat korelativnog tipa nastave iz kolegija Scenska kultura, Likovna kultura i Metodika glazbene kulture, uključujući studente druge i treće godine učiteljskog studija. Na dramatiziranom literarnom predlošku Sanje Lovrenčić – Stavi soli svraki na rep studenti su, pod stručnim vođenjem svojih mentorica, osmislili, izradili i animirali štapne lutke, scenografiju, glazbenu podlogu, režirali predstavu i javno je izveli. Proces nastanka predstave odvijao se unutar jednog semestra, inicirajući niz kreativnih igara poticajnih u radu budućih magistara primarnog obrazovanja: igra uloga, animacije, igra pokreta, poigravanje oblicima, materijalima, bojama, glazbom.

Ključne riječi
lutkarska predstava; projektna nastava; stvaralačka igra; učiteljski fakultet

Hrčak ID: 154216

URI
https://hrcak.srce.hr/154216

[engleski]

Posjeta: 733 *