hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Postmoderno reklamiranje i potrošačko društvo: paradoks

John Fox ; Faculty of Hotel Management, Opatija, Croati

Puni tekst: engleski, pdf (6 MB) str. 235-240 preuzimanja: 474* citiraj
APA 6th Edition
Fox, J. (1998). Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox. Revija za sociologiju, 29 (3-4), 235-240. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/154426
MLA 8th Edition
Fox, John. "Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox." Revija za sociologiju, vol. 29, br. 3-4, 1998, str. 235-240. https://hrcak.srce.hr/154426. Citirano 16.10.2019.
Chicago 17th Edition
Fox, John. "Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox." Revija za sociologiju 29, br. 3-4 (1998): 235-240. https://hrcak.srce.hr/154426
Harvard
Fox, J. (1998). 'Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox', Revija za sociologiju, 29(3-4), str. 235-240. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/154426 (Datum pristupa: 16.10.2019.)
Vancouver
Fox J. Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox. Revija za sociologiju [Internet]. 1998 [pristupljeno 16.10.2019.];29(3-4):235-240. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154426
IEEE
J. Fox, "Postmodern Advertising and Consumerism: a Paradox", Revija za sociologiju, vol.29, br. 3-4, str. 235-240, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154426. [Citirano: 16.10.2019.]

Sažetak
Sa ciljem boljeg razumijevanja postmodernog reklamiranja i rješavanja krajnje zagonetke potrošačkog društva o tome kako individualci odbacuju potrošačke artikle koji zadovoljavaju njihove potrebe, ovaj rad uspoređuje terminologiju iz potrošačkog ponašanja sa Lizijasovom tezom o ljubavi iz Platonovog Fedrusa. Iz ove usporedbe proizlazi očita sličnost kao rezultat paradoksa zahvalnosti fizičke želje. Naše razmatranje pokazuje da je suvremeno potrošačko društvo naprosto čovjekov osvrt prema prapočetku - prema iskonskim iskustvima. Razumijevajući kako se sa taj fenomen odigrava u suvremenom životu riješimo zagonetku potrošačkog društva.

Ključne riječi
postmoderno oglašavanje; zagonetka konzumerizma

Hrčak ID: 154426

URI
https://hrcak.srce.hr/154426

[engleski]

Posjeta: 660 *