Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Postmoderno reklamiranje i potrošačko društvo: paradoks

John Fox ; Faculty of Hotel Management, Opatija, Croati


Puni tekst: engleski pdf 5.652 Kb

str. 235-240

preuzimanja: 913

citiraj


Sažetak

Sa ciljem boljeg razumijevanja postmodernog reklamiranja i rješavanja krajnje zagonetke potrošačkog društva o tome kako individualci odbacuju potrošačke artikle koji zadovoljavaju njihove potrebe, ovaj rad uspoređuje terminologiju iz potrošačkog ponašanja sa Lizijasovom tezom o ljubavi iz Platonovog Fedrusa. Iz ove usporedbe proizlazi očita sličnost kao rezultat paradoksa zahvalnosti fizičke želje. Naše razmatranje pokazuje da je suvremeno potrošačko društvo naprosto čovjekov osvrt prema prapočetku - prema iskonskim iskustvima. Razumijevajući kako se sa taj fenomen odigrava u suvremenom životu riješimo zagonetku potrošačkog društva.

Ključne riječi

postmoderno oglašavanje; zagonetka konzumerizma

Hrčak ID:

154426

URI

https://hrcak.srce.hr/154426

Datum izdavanja:

31.12.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.681 *