Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vizija poslovnog imagea

Veronika Vugrinec-Hitrec ; Ekonomski fakultet, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 9.140 Kb

str. 41-50

preuzimanja: 381

citiraj


Sažetak

Mada vrijeme za raspravu o poslovnom imagu na ovim prostorima nije baš najbolje, mnogo razloga opravdava upravo tu temu. Pozitivan poslovni image firmi i kulturna predodžba svijeta o nacionalnom prostoru, dugotrajan su proces samousavršavanja. Nagomilane negativne predodžbe svijeta o ovom prostoru, zahtijevaju njihovo što skorije otklanjanje. Konačno, priključak za znanstveno-tehnološku civilizaciju, traži jasne i konkretne programe razvoja i identiteta njihovih nosilaca.
Kulturna predodžba o nacionalnom prostoru i jaki poslovni identitet firmi, postaju sadržajem nove ekonomske sintagme: konkurentska prednost na globalnom tržištu.
Postoji više načina kako stvoriti i održati dobar poslovni image. Odabir ovisi o veličini i snazi firme/nacionalne privrede, sposobnostima ljudi i raspoloživom kapitalu.
Javnost se upoznaje s funkcioniranjem firmi/nacionalne privrede, u određenim privrednim sektorima ili poslovima, preko odnosa s javnosti (public relations — PR). Značenje tog oblika poslovne promocije je u porastu.

Ključne riječi

Hrčak ID:

154983

URI

https://hrcak.srce.hr/154983

Datum izdavanja:

30.6.1992.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 901 *