hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Vizija poslovnog imagea

Veronika Vugrinec-Hitrec ; Ekonomski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (9 MB) str. 41-50 preuzimanja: 114* citiraj
APA 6th Edition
Vugrinec-Hitrec, V. (1992). Vizija poslovnog imagea. Revija za sociologiju, 23 (1-2), 41-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/154983
MLA 8th Edition
Vugrinec-Hitrec, Veronika. "Vizija poslovnog imagea." Revija za sociologiju, vol. 23, br. 1-2, 1992, str. 41-50. https://hrcak.srce.hr/154983. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Vugrinec-Hitrec, Veronika. "Vizija poslovnog imagea." Revija za sociologiju 23, br. 1-2 (1992): 41-50. https://hrcak.srce.hr/154983
Harvard
Vugrinec-Hitrec, V. (1992). 'Vizija poslovnog imagea', Revija za sociologiju, 23(1-2), str. 41-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/154983 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Vugrinec-Hitrec V. Vizija poslovnog imagea. Revija za sociologiju [Internet]. 1992 [pristupljeno 19.10.2019.];23(1-2):41-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154983
IEEE
V. Vugrinec-Hitrec, "Vizija poslovnog imagea", Revija za sociologiju, vol.23, br. 1-2, str. 41-50, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/154983. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
Mada vrijeme za raspravu o poslovnom imagu na ovim prostorima nije baš najbolje, mnogo razloga opravdava upravo tu temu. Pozitivan poslovni image firmi i kulturna predodžba svijeta o nacionalnom prostoru, dugotrajan su proces samousavršavanja. Nagomilane negativne predodžbe svijeta o ovom prostoru, zahtijevaju njihovo što skorije otklanjanje. Konačno, priključak za znanstveno-tehnološku civilizaciju, traži jasne i konkretne programe razvoja i identiteta njihovih nosilaca.
Kulturna predodžba o nacionalnom prostoru i jaki poslovni identitet firmi, postaju sadržajem nove ekonomske sintagme: konkurentska prednost na globalnom tržištu.
Postoji više načina kako stvoriti i održati dobar poslovni image. Odabir ovisi o veličini i snazi firme/nacionalne privrede, sposobnostima ljudi i raspoloživom kapitalu.
Javnost se upoznaje s funkcioniranjem firmi/nacionalne privrede, u određenim privrednim sektorima ili poslovima, preko odnosa s javnosti (public relations — PR). Značenje tog oblika poslovne promocije je u porastu.

Hrčak ID: 154983

URI
https://hrcak.srce.hr/154983

[engleski]

Posjeta: 201 *