hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE

Draženka Skupnjak ; OŠ Petrijanec,Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (216 KB) str. 71-77 preuzimanja: 788* citiraj
APA 6th Edition
Skupnjak, D. (2015). STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE. Život i škola, LXI (1), 71-77. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/155329
MLA 8th Edition
Skupnjak, Draženka. "STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 71-77. https://hrcak.srce.hr/155329. Citirano 23.04.2021.
Chicago 17th Edition
Skupnjak, Draženka. "STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 71-77. https://hrcak.srce.hr/155329
Harvard
Skupnjak, D. (2015). 'STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE', Život i škola, LXI(1), str. 71-77. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/155329 (Datum pristupa: 23.04.2021.)
Vancouver
Skupnjak D. STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 23.04.2021.];LXI(1):71-77. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/155329
IEEE
D. Skupnjak, "STRATEGIJE POUČAVANJA UČENIKA S UMJETNOM PUŽNICOM UZ OSTVRT NA POČETNU NASTAVU GLAZBENE KULTURE", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 71-77, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/155329. [Citirano: 23.04.2021.]

Sažetak
Razvojem suvremenoga demokratskoga društva sve više se ističe potreba razvoja škole u kojoj je nastava orijentirana na učenika, nastava koja pretpostavlja primjenu onih strategija koje učenike uključuju i osamostaljuju u nastavnom procesu. Preporuka je učiteljima da češće izmjenjuju nastavne strategije te da s učenicima pronalaze nova rješenja za kreiranje nastavnih događanja prilagođenih svakodnevnim nastavnim situacijama. Poseban izazov za svakoga učitelja predstavlja pronalaženje što učinkovitijih strategija poučavanja za učenika s ugrađenim kohlearnim implantatom (umjetnom pužnicom) koji zvukove čuje sasvim drugačije od osoba koje nemaju oštećenje sluha. Posebice na satima glazbene kulture rad s učenikom koji čuje uz pomoć umjetne pužnice iziskuje od učitelja dodatno znanje, individualnu pažnju, toleranciju te razumijevanje i spremnost za prihvaćanje djetetovih teškoća. To iziskuje napor i poseban pristup kako bi učenik mogao maksimalno razviti svoje sposobnosti te doživjeti svu ljepotu glazbe.

Ključne riječi
nastavne strategije; učenik s umjetnom pužnicom; glazbena kultura

Hrčak ID: 155329

URI
https://hrcak.srce.hr/155329

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.191 *