Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI

Radojka Kraljević ; Sveučilište Libertas
Martina Gujić ; Sveučilište Libertas
Toni Milun ; Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.151 Kb

str. 159-176

preuzimanja: 888

citiraj


Sažetak

Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.

Ključne riječi

poduzetništvo; komunikacija; internet; interakcija; društvene mreže; potrošač

Hrčak ID:

160096

URI

https://hrcak.srce.hr/160096

Datum izdavanja:

31.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.046 *