hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica

Lidija Vlahović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2551-1555 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Josip Babin   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2230-1931 ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Bojan Babin   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1201-7013

Fulltext: croatian, pdf (266 KB) pages 159-169 downloads: 290* cite
APA 6th Edition
Vlahović, L., Babin, J. & Babin, B. (2016). Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica. Školski vjesnik, 65 (Tematski broj), 159-169. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/160162
MLA 8th Edition
Vlahović, Lidija, et al. "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica." Školski vjesnik, vol. 65, no. Tematski broj, 2016, pp. 159-169. https://hrcak.srce.hr/160162. Accessed 23 Sep. 2020.
Chicago 17th Edition
Vlahović, Lidija, Josip Babin and Bojan Babin. "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica." Školski vjesnik 65, no. Tematski broj (2016): 159-169. https://hrcak.srce.hr/160162
Harvard
Vlahović, L., Babin, J., and Babin, B. (2016). 'Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica', Školski vjesnik, 65(Tematski broj), pp. 159-169. Available at: https://hrcak.srce.hr/160162 (Accessed 23 September 2020)
Vancouver
Vlahović L, Babin J, Babin B. Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2020 September 23];65(Tematski broj):159-169. Available from: https://hrcak.srce.hr/160162
IEEE
L. Vlahović, J. Babin and B. Babin, "Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica", Školski vjesnik, vol.65, no. Tematski broj, pp. 159-169, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/160162. [Accessed: 23 September 2020]

Abstracts
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja povezanosti motoričkih sposobnosti i reprezentativne nastavne teme Šut s tla osnovnim načinom (rukomet) iz nastavne cjeline Igre u službenom planu i programu tjelesne i zdravstvene kulture za učenice petih razreda osnovne škole. Sukladno navedenom, na uzorku od 145 učenica u dobi od 11 godina primijenjen je 21 test za procjenu motoričkih sposobnosti te 1 test za procjenu motoričkog znanja. Nalazi multiple regresijske analize pokazuju da su za izvršenje testa motoričkog znanja Šut s tla osnovnim načinom (rukomet) važniji mehanizmi za regulaciju kretanja. To nam ukazuje na važnost pri odabiru nastavnih tema, odnosno, kinezioloških operatora u procesu programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture, koji će u najvećoj mjeri pridonijeti transformaciji pojedinih dimenzija antropoloških obilježja, a sve u cilju postizanja poželjnih finalnih stanja učenika. Također, rezultati ukazuju na koje motoričke sposobnosti primarno treba utjecati da bi u procesu praćenja i vrednovanja učenice postizale što bolje rezultate pri ocjenjivanju nastavne teme Šut s tla osnovnim načinom (rukomet).

Keywords
motoričke sposobnosti; nastavna tema šut s tla osnovnim načinom (rukomet); tjelesna i zdravstvena kultura; učenice petih razreda

Hrčak ID: 160162

URI
https://hrcak.srce.hr/160162

[english]

Visits: 674 *