Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ MARKE ZRAČNOG PRIJEVOZNIKA NA LOJALNOST POSLOVNIH PUTNIKA

Ljilja Matas Milković ; ORYX Grupa d.o.o.
Josip Mikulić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 132 Kb

str. 9-16

preuzimanja: 622

citiraj


Sažetak

Poslovni su putnici dragocjen tržišni segment kako tradicionalnim, tako i niskobudžetnim zračnim prijevoznicima. Ovaj rad analizira značaj marke pri njihovu odabiru zračnog prijevoznika i identificira ključne čimbenike u maksimiziranju lojalnosti. Primarni podaci prikupljeni su metodom ispitivanja, uz primjenu tehnike samopopunjavanja anketnog upitnika pomoću Lime Survey softvera. Namjerni kvotni uzorak čini 249 aktivnih sudionika poslovnih putovanja. Nalazi istraživanja preporučuju korištenje programa lojalnosti za jačanje privrženosti te primjenu adekvatnog pristupa poslovnim putnicima za jačanje vezanosti.

Ključne riječi

Marka zračnog prijevoznika; poslovni putnici; lojalnost korisnika

Hrčak ID:

160375

URI

https://hrcak.srce.hr/160375

Datum izdavanja:

15.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.367 *