hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Odnos prihvaćenosti, samohendikepiranja i školskog postignuća kod učenika u srednjoj adolescenciji

Katja Košir ; Faculty of Education,University of Maribor, Slovenia
Damjan Šimek ; High School of Economics Maribor, Slovenia

Fulltext: english, pdf (31 MB) pages 39-44 downloads: 375* cite
APA 6th Edition
Košir, K. & Šimek, D. (2015). THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE. Život i škola, LXI (2), 39-44. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/162137
MLA 8th Edition
Košir, Katja and Damjan Šimek. "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE." Život i škola, vol. LXI, no. 2, 2015, pp. 39-44. https://hrcak.srce.hr/162137. Accessed 8 May 2021.
Chicago 17th Edition
Košir, Katja and Damjan Šimek. "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE." Život i škola LXI, no. 2 (2015): 39-44. https://hrcak.srce.hr/162137
Harvard
Košir, K., and Šimek, D. (2015). 'THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE', Život i škola, LXI(2), pp. 39-44. Available at: https://hrcak.srce.hr/162137 (Accessed 08 May 2021)
Vancouver
Košir K, Šimek D. THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE. Život i škola [Internet]. 2015 [cited 2021 May 08];LXI(2):39-44. Available from: https://hrcak.srce.hr/162137
IEEE
K. Košir and D. Šimek, "THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS’ SOCIAL ACCEPTANCE, ACADEMIC SELF-HANDICAPPING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MIDDLE ADOLESCENCE", Život i škola, vol.LXI, no. 2, pp. 39-44, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/162137. [Accessed: 08 May 2021]

Abstracts
Povezanost odnosa s vršnjacima i školskog postignuća u djetinjstvu dobro je istražena i dokazana. Istraživanja u adolescenciji nisu jednoznačna i uglavnom su usmjerena na učenike u razdoblju rane adolescencije. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi odnos različitih mjera odnosa s vršnjacima (socijalnapreferencija, socijalni utjecaj i percipirana popularnost) i školskog postignuća te provjeriti medijacijsku ulogu samohendikepiranja.Također je ispitivano razlikuju li se učenici s obzirom na različit sociometrijski status u školskom postignuću i samohendikepiranju. U istraživanju je sudjelovalo 534 učenika iz Slovenije. Nije dobivena povezanost između mjera odnosa s vršnjacima, samohendikepiranja i školskog postignuća. Rezultati istraživanja pružaju određene dokaze o neovisnost socijalne i školske izvedbe u srednjoj adolescenciji i ukazuju da se postojeća povezanost u djetinjstvu i ranoj adolescenciji ne može generalizirati na razdoblje srednje adolescencije.

Keywords
školsko postignuće; samohendikepiranje; srednja adolescencija; odnosi s vršnjacima; učenici

Hrčak ID: 162137

URI
https://hrcak.srce.hr/162137

[english] [german]

Visits: 851 *