hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU

Brankica Murk ; OŠ „Šećerana“, Šećerana, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (19 MB) str. 203-210 preuzimanja: 171* citiraj
APA 6th Edition
Murk, B. (2015). SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU. Život i škola, LXI (2), 203-210. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162175
MLA 8th Edition
Murk, Brankica. "SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 203-210. https://hrcak.srce.hr/162175. Citirano 17.11.2019.
Chicago 17th Edition
Murk, Brankica. "SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 203-210. https://hrcak.srce.hr/162175
Harvard
Murk, B. (2015). 'SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU', Život i škola, LXI(2), str. 203-210. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162175 (Datum pristupa: 17.11.2019.)
Vancouver
Murk B. SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 17.11.2019.];LXI(2):203-210. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162175
IEEE
B. Murk, "SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 203-210, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162175. [Citirano: 17.11.2019.]

Sažetak
Članak govori o planiranju i realizaciji školskog projekta pod nazivom „Suvremena nastava u Osnovnoj školi „Šećerana“ ulaskom u Europsku Uniju“ tijekom školske godine 2013./2014. U realizaciji su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda matične škole i pet područnih škola. Projektom se unaprjeđuje nastavni proces, podržava nova kultura učenja zasnovana na iskustvenom i istraživačkom učenju kao i individualni i timski pristup radu te integracija znanja učenika
uz uporabu novih tehnologija. Projekt je započeo početkom godine uključivanjem učitelja i učenika, osmišljavanjem aktivnosti, planiranjem realizacije i pripremanjem učenika. Vrhunac je dostigao u integriranom tjednu Dana škole po-četkom travnja kada je održan Biološko-kemijsko-fizikalni dan, Dan jezika, Dan zdravlja, Ekološki dan i „Razigrano putovanje Hrvatskom“, sve objedinjeno temom samoga Dana škole. Multimedijska učionica opremljena pametnom plo-čom i opremom za videokonferencijsku nastavu omogućila je povezivanje i bolju suradnju matične i područnih škola. Rezultat projekta veća je motiviranost učenika za budući rad i stjecanje znanja kroz iskustvenim i suradničkim učenjem.

Ključne riječi
dan zdravlja; ekodan; kviz znanja; pokusi; suradničko učenje; školski projekt

Hrčak ID: 162175

URI
https://hrcak.srce.hr/162175

[engleski] [njemački]

Posjeta: 399 *