hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE

Samira Fazlić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3838-7373 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Tuzli, Bosna i Herceegovina
Sabina Đonlagić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Tuzli

Puni tekst: hrvatski, pdf (341 KB) str. 45-72 preuzimanja: 2.550* citiraj
APA 6th Edition
Fazlić, S. i Đonlagić, S. (2016). PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE. Poslovna izvrsnost, 10 (2), 45-72. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170734
MLA 8th Edition
Fazlić, Samira i Sabina Đonlagić. "PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE." Poslovna izvrsnost, vol. 10, br. 2, 2016, str. 45-72. https://hrcak.srce.hr/170734. Citirano 18.06.2021.
Chicago 17th Edition
Fazlić, Samira i Sabina Đonlagić. "PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE." Poslovna izvrsnost 10, br. 2 (2016): 45-72. https://hrcak.srce.hr/170734
Harvard
Fazlić, S., i Đonlagić, S. (2016). 'PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE', Poslovna izvrsnost, 10(2), str. 45-72. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170734 (Datum pristupa: 18.06.2021.)
Vancouver
Fazlić S, Đonlagić S. PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.06.2021.];10(2):45-72. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170734
IEEE
S. Fazlić i S. Đonlagić, "PRIMJENA FAKTORSKE ANALIZE U IDENTIFICIRANJU DIMENZIJA KVALITETE VISOKOOBRAZOVNE USLUGE", Poslovna izvrsnost, vol.10, br. 2, str. 45-72, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170734. [Citirano: 18.06.2021.]

Sažetak
Primarni cilj autora ovog rada jest ukazati na osnovna obilježja i značenje faktorske analize, te istražiti mogućnosti njezine primjene u mjerenju kvalitete visokoobrazovne usluge, odnosno u identifi ciranju ključnih dimenzija i atributa njezine kvalitete. Naime, veliki broj dimenzija i atributa kojima se može opisati i defi nirati kvaliteta visokoobrazovne usluge ukazuje na multidimenzionalnost njezine strukture. Upravo zbog utvrđivanja strukture kvalitete visokoobrazovne usluge, autori su dimenzije i atribute sagledali kao skup varijabli, jer dimenzije obrazovne usluge su multidimenzionalna pojava koja omogućuje primjenu različitih kvantitativnih tehnika, a posebno metoda multivarijacijske analize. Uvažavajći činjenicu da mjerenje kvalitete na visokoobrazovnim ustanovama podrazumijeva mjerenje kvalitete temeljene na očekivanjima i percepcijama studenata, u radu je provedena faktorska analiza glavnih komponenti, kako ljestvice očekivanja, tako i ljestvice percepcija, a sve u svrhu pojednostavljenja složene strukture istraživanog problema i ekstrahiranja faktora visokoobrazovne usluge.

Ključne riječi
multivarijacijska analiza; faktorska analiza; mjerenje kvalitete; dimenzije kvalitete visokobrazovne usluge; rotacija faktora

Hrčak ID: 170734

URI
https://hrcak.srce.hr/170734

[engleski]

Posjeta: 2.910 *