hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“

Sandra Soče Kraljević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3551-9721 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Bosna i Hercegovina
Sanja Pavičić ; Namještaj „Pavičić“ Ljubuški

Puni tekst: hrvatski, pdf (205 KB) str. 239-251 preuzimanja: 484* citiraj
APA 6th Edition
Soče Kraljević, S. i Pavičić, S. (2016). IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“. Mostariensia, 20 (1-2), 239-251. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170910
MLA 8th Edition
Soče Kraljević, Sandra i Sanja Pavičić. "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“." Mostariensia, vol. 20, br. 1-2, 2016, str. 239-251. https://hrcak.srce.hr/170910. Citirano 10.04.2020.
Chicago 17th Edition
Soče Kraljević, Sandra i Sanja Pavičić. "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“." Mostariensia 20, br. 1-2 (2016): 239-251. https://hrcak.srce.hr/170910
Harvard
Soče Kraljević, S., i Pavičić, S. (2016). 'IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“', Mostariensia, 20(1-2), str. 239-251. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170910 (Datum pristupa: 10.04.2020.)
Vancouver
Soče Kraljević S, Pavičić S. IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“. Mostariensia [Internet]. 2016 [pristupljeno 10.04.2020.];20(1-2):239-251. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170910
IEEE
S. Soče Kraljević i S. Pavičić, "IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“", Mostariensia, vol.20, br. 1-2, str. 239-251, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170910. [Citirano: 10.04.2020.]

Sažetak
Imidž poduzeća „slika“ je koju javnost ima o poduzeću. Poduzeće
se suočava s problemom da različiti ljudi interpretiraju „sliku“ na
različite načine. Zbog toga svi poslovi vezani za imidž poduzeća
predstavljaju glavni zadatak. Jednom stvoren imidž nije stalan i
može se mijenjati, ali to zahtijeva velike napore i velike vremenske
i financijske izdatke. Stoga je neophodno planski pristupiti stvaranju imidža koji će se kasnijim komunikacijskim i drugim poslovnim aktivnostima dograđivati i prilagođavati širim uvjetima okoline. Na taj način promatrano, stvaranje i održavanje konkurentske prednosti predstavlja odgovor poduzeća na impulse iz okruženja i zauzima središnje mjesto u strateškome razmišljanju poduzeća. Konkurentska je prednost i racionalan način na koji se konkretno poduzeće može pojaviti ili natjecati na odabranome tržištu kako bi ostvarilo svoje ciljeve. Poduzeće pobjeđuje ne zbog jedne prednosti već zato što postupno uspostavlja jednu po jednu prednost u odnosu na druge konkurente.

Ključne riječi
imidž; konkurentska prednost; zadovoljstvo kupaca; namještaj i uređenje interijera

Hrčak ID: 170910

URI
https://hrcak.srce.hr/170910

[engleski]

Posjeta: 680 *