Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UČENJE VOKABULARA PRIMJENOM KORPUSNO UTEMELJENIH ZADATAKA U NASTAVI JEZIKA STRUKE: SLUČAJ UPORABE KORPUSNO UTEMELJENE VJEŽBENICE

Sanja Marinov orcid id orcid.org/0000-0003-0949-2964 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 904 Kb

str. 82-109

preuzimanja: 985

citiraj


Sažetak

U ovome se radu razmatra ideja uvođenja samostalnoga studentskog rada s korpusno utemeljenim zadatcima (engl. data-driven learning) u redovitu praksu kolegija Engleski jezik u turizmu na Ekonomskom fakultetu u Splitu. U radu prvo objašnjavamo sadržaj i način oblikovanja korpusno utemeljene vježbenice. Zatim slijedi analiza odgovora studenata na zadane vježbe. S obzirom na složenu prirodu cjelokupne vježbenice ovaj se rad zadržava samo na vježbama leksika, a sadržajno se motivirani i orijentirani dio vježbenice analizira u zasebnom radu. Studenti nisu imali osobitih problema s izradom zadataka koji bi se mogli pripisati upravo takvoj vrsti zadataka. Ishodi njihovih zadataka odražavaju niz pedagoških pitanja koja se mogu vezati za bilo koju drugu aktivnost u nastavi stranoga jezika, kao što su na primjer motivacija, autonomija u učenju, stil i strategije učenja ili skupni rad i suradničko učenje.

Ključne riječi

korpus u nastavi stranoga jezika; leksik; Engleski jezik u turizmu; korpusno utemeljena vježbenica

Hrčak ID:

171049

URI

https://hrcak.srce.hr/171049

Datum izdavanja:

30.11.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.738 *