hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE

Lydia Lugar ; OŠ Poreč, Poreč, Hrvatska
Anita Mustać ; OŠ Šime Budinića, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 49-65 preuzimanja: 297* citiraj
APA 6th Edition
Lugar, L. i Mustać, A. (2016). USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE. Educatio biologiae, (2.), 49-65. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/171170
MLA 8th Edition
Lugar, Lydia i Anita Mustać. "USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE." Educatio biologiae, vol. , br. 2., 2016, str. 49-65. https://hrcak.srce.hr/171170. Citirano 21.08.2019.
Chicago 17th Edition
Lugar, Lydia i Anita Mustać. "USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE." Educatio biologiae , br. 2. (2016): 49-65. https://hrcak.srce.hr/171170
Harvard
Lugar, L., i Mustać, A. (2016). 'USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE', Educatio biologiae, (2.), str. 49-65. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/171170 (Datum pristupa: 21.08.2019.)
Vancouver
Lugar L, Mustać A. USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE. Educatio biologiae [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.08.2019.];(2.):49-65. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/171170
IEEE
L. Lugar i A. Mustać, "USPJEŠNOST UČENIKA OSMOG RAZREDA U RJEŠAVANJU PISANIH ZADATAKA IZ BIOLOGIJE", Educatio biologiae, vol., br. 2., str. 49-65, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/171170. [Citirano: 21.08.2019.]

Sažetak
Cilj ove analize bio je proučiti uspješnost učenika osmog razreda u rješavanju zadataka različitih kognitivnih razina. Analizirano je 113 pisanih zadaća učenika osmog razreda (od ukupno 474 učenika koji su pristupili natjecanju) sa županijskog natjecanja i sve pisane zadaće (njih 16) s državnog natjecanja iz biologije u kategoriji znanja u školskoj godini 2014./15. Ukupan broj bodova pisane zadaće na županijskoj i državnoj razini iznosio je 50. Maksimalan broj postignutih bodova na županijskom natjecanju je 47, a najniži broj postignutih bodova je 11. Analizom rezultata natjecanja po županijama utvrđeno je da 0,8 % učenika ima 90 % točno riješenog testa ili više. Također je utvrđeno da je 10 % najuspješnijih učenika na natjecanju postiglo od 37,5 do 47 bodova, tj. od 75 % do 94 % točne riješenosti testa. Najveći postignuti broj bodova na državnom natjecanju bio je 39,5 dok je najniži broj postignutih bodova 22,5. Učenici koji su točno riješili od 76 do 79 % pisane zadaće pripadaju među 10 % najuspješnijih učenika na natjecanju, a postigli su od 38 do 39,5 bodova. Analiziranjem testova učenika potvrđena je naša pretpostavka da će učenici koji su riješili test s uspjehom većim od 90 % uspješno riješiti veći postotak zadataka II. i III. kognitivne razine u odnosu na 10 % najuspješnijih učenika na natjecanju.

Ključne riječi
kognitivne razine; uspješnost rješavanja zadataka; županijsko natjecanje; državno natjecanje

Hrčak ID: 171170

URI
https://hrcak.srce.hr/171170

[engleski]

Posjeta: 470 *