Na stranačkoj liniji? Kako češki parlamentarci prihvaćaju i koriste Facebook
Alena Macková
; Karlovo sveučilište, Fakultet društvenih znanosti, Prag i Masarykovo sveučilište, Fakultet društvenih studija, Brno, Republika Češka
Václav Štětka
; Sveučilište Loughborough, Odjel za društvene znanosti, Ujedinjeno Kraljevstvo i Karlovo sveučilište, Fakultet društvenih znanosti, Republika Češka
APA 6th Edition Macková, A. i Štětka, V. (2016). Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians. Medijske studije, 7 (14), 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
MLA 8th Edition Macková, Alena i Václav Štětka. "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians." Medijske studije, vol. 7, br. 14, 2016, str. 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Macková, Alena i Václav Štětka. "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians." Medijske studije 7, br. 14 (2016): 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
Harvard Macková, A., i Štětka, V. (2016). 'Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians', Medijske studije, 7(14), str. 157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
Vancouver Macková A, Štětka V. Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians. Medijske studije [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.01.2021.];7(14):157-174. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
IEEE A. Macková i V. Štětka, "Walking the Party Line? The Determinants of Facebook’s Adoption and Use by Czech Parliamentarians", Medijske studije, vol.7, br. 14, str. 157-174, 2016. [Online]. https://doi.org/10.20901/ms.7.14.11
Sažetak Posljednjih godina svjedoci smo intenzivnih akademskih rasprava o potencijalu društvenih medija u Češkoj Republici. U fokusu tih rasprava uglavnom su stranice političkih stranaka na društvenim
medijima, a u posljednje se vrijeme fokus akademskih rasprava o upotrebi društvenih medija pomaknuo na političare. Cilj je ovog rada pružiti uvid u ulogu Facebooka u komunikaciji političkih stranaka i
kandidata za vrijeme čeških parlamentarnih izbora 2013. Analiziramo kako je sedam političkih stranaka i dvjesto političara prihvatilo Facebook kao mobilizacijski alat te tražimo sličnosti i razlike u smislu
prihvaćanja, strategije i uključivanja korisnika. Iako se utjecaj političke stranke čini važnom varijablom, naše istraživanje upućuje na to da je za uspjeh na Facebooku na individualnoj razini vrlo važno korištenje drugih digitalnih kanala.