hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU

Petra Pejić Papak ; Učiteljski fakultet u Rijeci
Hana Grubišić Krmpotić ; Učiteljski fakultet u Rijeci

Puni tekst: hrvatski, pdf (27 MB) str. 153-162 preuzimanja: 393* citiraj
APA 6th Edition
Pejić Papak, P. i Grubišić Krmpotić, H. (2016). POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU. Život i škola, LXII (3), 153-162. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/176919
MLA 8th Edition
Pejić Papak, Petra i Hana Grubišić Krmpotić. "POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 153-162. https://hrcak.srce.hr/176919. Citirano 25.02.2020.
Chicago 17th Edition
Pejić Papak, Petra i Hana Grubišić Krmpotić. "POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 153-162. https://hrcak.srce.hr/176919
Harvard
Pejić Papak, P., i Grubišić Krmpotić, H. (2016). 'POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU', Život i škola, LXII(3), str. 153-162. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/176919 (Datum pristupa: 25.02.2020.)
Vancouver
Pejić Papak P, Grubišić Krmpotić H. POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.02.2020.];LXII(3):153-162. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176919
IEEE
P. Pejić Papak i H. Grubišić Krmpotić, "POUČAVANJE PRIMJENOM SUVREMENE TEHNOLOGIJE U OBRAZOVANJU", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 153-162, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176919. [Citirano: 25.02.2020.]

Sažetak
Razvoj informacijske tehnologije mijenja paradigme učenja i obrazovanja primjenom tehnologije u obrazovanju uvođenjem modela sustava za poučavanje te drugih suvremenih metoda i oblika poučavanja utemeljenih na informacijsko‐komunikacijskoj tehnologiji. Naglašena je didaktička dimenzija implementacije suvremenih tehnologija u nastavni proces te promjena didaktičkog gledišta dionika obrazovanja kao i samog subjekta. U tom se kontekstu suvremeno poučavanje bazira na didaktičkom četverokutu koji, uz učenika, učitelja i nastavni sadržaj, uključuje i tehnologiju kao nezaobilazan element. Cilj rada usmjeren je na istraživanje stavova studenata i učitelja o poučavanju primjenom informacijsko‐komunikacijske tehnologije kojom se unaprjeđuje kvaliteta suvremenog obrazovanja. Za istraživanje stavova i spremnosti korištenja informacijsko‐komunikacijskom tehnologijom od strane studenata Integriranog preddiplomskog i diplomskog Učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Rijeci (N=145) korišten je anketni upitnik sastavljen od 36 čestica, dok je za učitelje iz šest škola Grada Rijeke i okolice (N=55) brojao 25 čestica. U analizi podataka dobiveni su rezultati koji ukazuju kako učitelji s manje godina staža imaju pozitivnije stavove i da su spremniji koristiti se suvremenom tehnologijom u obrazovanju dok se kod studenata s obzirom na godine studija ne uočavaju razlike u spremnosti korištenja. Rezultati istraživanja uz primjere dobre prakse mogu poslužiti kao prijedlog mogućnosti primjene suvremene tehnologije u skladu sa strategijama i obrazovnim politikama.

Ključne riječi
didaktički četverokut; informacijsko‐komunikacijska tehnologija; poučavanje; suvremene tehnolog

Hrčak ID: 176919

URI
https://hrcak.srce.hr/176919

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.127 *