hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru

Marijeta Mašić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4256-3026 ; Ustanova za obrazovanje odraslih Dante, Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (433 KB) str. 379-397 preuzimanja: 441* citiraj
APA 6th Edition
Mašić, M. (2016). Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru. Napredak, 157 (3), 379-397. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177209
MLA 8th Edition
Mašić, Marijeta. "Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru." Napredak, vol. 157, br. 3, 2016, str. 379-397. https://hrcak.srce.hr/177209. Citirano 06.05.2021.
Chicago 17th Edition
Mašić, Marijeta. "Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru." Napredak 157, br. 3 (2016): 379-397. https://hrcak.srce.hr/177209
Harvard
Mašić, M. (2016). 'Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru', Napredak, 157(3), str. 379-397. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177209 (Datum pristupa: 06.05.2021.)
Vancouver
Mašić M. Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru. Napredak [Internet]. 2016 [pristupljeno 06.05.2021.];157(3):379-397. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177209
IEEE
M. Mašić, "Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru", Napredak, vol.157, br. 3, str. 379-397, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177209. [Citirano: 06.05.2021.]

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada je dati pregled nekih od važnijih dokumenata europske i nacionalne obrazovne politike u području andragoških kompetencija nastavnika. Iako se posljednjih dvadesetak godina u
obrazovnoj teoriji i praksi razvijaju različiti kompetencijski modeli,
zamjetan je manjak spoznaja i zakonskih odredbi o kompetencijama
koje bi trebali posjedovati nastavnici u obrazovanju odraslih.
Iz pregleda dokumenata koji usmjeravaju obrazovne politike u
području andragoških kompetencija razvidno je da se pod utjecajem promjene strateških ciljeva na europskoj razini mijenjaju i ciljevi hrvatske obrazovne politike.
Također se može zaključiti da u Hrvatskoj nedostaje istraživanja o ulozi andragoške profesije i zadaćama koje bi trebala obavljati, kao i njenom položaju i ugledu u društvu te da postoji značajan raskorak između zakona, obrazovne politike i njihove implementacije.

Ključne riječi
obrazovanje odraslih; andragoške kompetencije; nastavnici; obrazovna politika

Hrčak ID: 177209

URI
https://hrcak.srce.hr/177209

Posjeta: 765 *