APA 6th Edition Drandić, D. (2016). REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA. Život i škola, LXII (2), 133-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/179032
MLA 8th Edition Drandić, Dijana. "REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA." Život i škola, vol. LXII, br. 2, 2016, str. 133-143. https://hrcak.srce.hr/179032. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition Drandić, Dijana. "REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA." Život i škola LXII, br. 2 (2016): 133-143. https://hrcak.srce.hr/179032
Harvard Drandić, D. (2016). 'REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA', Život i škola, LXII(2), str. 133-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/179032 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver Drandić D. REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.04.2021.];LXII(2):133-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179032
IEEE D. Drandić, "REZULTATI ISTRAŽIVANJA INTERKULTURALNE OSJETLJIVOSTI KOD STUDENATA", Život i škola, vol.LXII, br. 2, str. 133-143, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179032. [Citirano: 19.04.2021.]
Sažetak Cilj ovoga rada bio je ispitati interkulturalnu osjetljivost studenata, definirati dimenzioniranost na temelju faktorske analize, ispitati metrijske karakteristike valjanosti i pouzdanosti instrumenta Skala interkulturalne osjetljivosti te procijeniti uporabu instrumenta na odabranom uzorku. Pouzdanost skale ocijenjena je primjenom Cronbach alfa koeficijenta, a valjanost primjenom faktorske analize. Rezultati istraživanja koje smo dobili u našem primjeru pokazuju da je testiran instrument pouzdan (α = ,794), a izostavljanje bilo koje od tvrdnji ne bi utjecalo na povećanje pouzdanosti ljestvice. Osim toga, primjenom faktorske analize utvrdili smo valjanost ljestvice, koristeći Bartlettov test sfernosti i Kajzer-Majer-Olkinov (KMO) pokazatelj adekvatnosti uzorka. Dok KMO iznosi ,828, a Bartlettov pokazatelj za statističku značajnost korelacijske matrice (χ² = 1358,180; df= 276; sig.=,000) potvrđuje prikladnost podataka za faktorsku analizu, kojom je izlučeno sedam faktorskih dimenzija interkulturalne osjetljivosti studenata: uživanje, pažnja, poštivanje,zadovoljstvo, poticanje, povjerenje i angažiranje.