hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236

Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama

Fadil Novalić ; Department of Computer Science, University of Novi Pazar
Mevljuda Novalić ; Jovan Jovanović Zmaj Primary School in Novi Pazar
Muzafer Saračević ; Department of Computer Science, University of Novi Pazar
Emruš Azizović ; Department of Computer Science, University of Novi Pazar

Puni tekst: hrvatski, pdf (566 KB) str. 267-303 preuzimanja: 256* citiraj
APA 6th Edition
Novalić, F., Novalić, M., Saračević, M. i Azizović, E. (2017). Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama. Croatian Journal of Education, 19 (1), 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
MLA 8th Edition
Novalić, Fadil, et al. "Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236. Citirano 30.11.2020.
Chicago 17th Edition
Novalić, Fadil, Mevljuda Novalić, Muzafer Saračević i Emruš Azizović. "Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
Harvard
Novalić, F., et al. (2017). 'Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
Vancouver
Novalić F, Novalić M, Saračević M, Azizović E. Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 30.11.2020.];19(1):267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
IEEE
F. Novalić, M. Novalić, M. Saračević i E. Azizović, "Važnost e-učenja za izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 267-303, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
Puni tekst: engleski, pdf (566 KB) str. 267-303 preuzimanja: 140* citiraj
APA 6th Edition
Novalić, F., Novalić, M., Saračević, M. i Azizović, E. (2017). The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools. Croatian Journal of Education, 19 (1), 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
MLA 8th Edition
Novalić, Fadil, et al. "The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 1, 2017, str. 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236. Citirano 30.11.2020.
Chicago 17th Edition
Novalić, Fadil, Mevljuda Novalić, Muzafer Saračević i Emruš Azizović. "The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools." Croatian Journal of Education 19, br. 1 (2017): 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
Harvard
Novalić, F., et al. (2017). 'The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools', Croatian Journal of Education, 19(1), str. 267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
Vancouver
Novalić F, Novalić M, Saračević M, Azizović E. The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 30.11.2020.];19(1):267-303. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236
IEEE
F. Novalić, M. Novalić, M. Saračević i E. Azizović, "The Importance of E-Learning for Homework Assignments in Islamic Religious Instruction in Primary Schools", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 1, str. 267-303, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i1.2236

Sažetak
S obzirom na to da nastavni sadržaji predmeta islamski vjeronauk sadrže elemente stranog jezika i opis obrednih radnji, u učenju je neophodna pomoć stručne osobe. Postavlja se pitanje mogućnosti učeničkog svladavanja takvih dijelova gradiva uporabom informatičkih tehnologija prilikom izrade domaćih zadataka. Istraživanje provedeno među učenicima O. Š. "Jovan Jovanović Zmaj" u Novom Pazaru. Ispitane su mogućnosti učeničke upotrebe elektroničkog materijala i zaključeno da bi elektronički materijal imao najbolju uporabu ako se izradi u formi statičnih internetskih stranica s tekstualnim i grafičkim sadržajem, kao i poprati audiosnimkama i videosnimkama. Istraživanje utjecaja elektroničkog učenja izvršeno je nad dvjema skupinama učenika čiji je uspjeh bio jednak. Jedna je skupina učila gradivo i izrađivala domaću zadaću koristeći se tradicionalnim načinom učenja, a druga se koristila elektroničkim učenjem. Kod svih je učenika ocijenjeno više aspekata ispunjenog domaćeg zadatka i uspoređene ocjene. Pokazalo se da su bolji uspjeh postigli učenici koji su se koristili elektroničkim materijalom. Zaključak je da elektroničko učenje ima pozitivan utjecaj na izradu domaćih zadataka u nastavi islamskog vjeronauka u osnovnim školama.

Ključne riječi
e-gradivo; e-učenje; edukacija; ocjenjivanje; internetska stranica

Hrčak ID: 179503

URI
https://hrcak.srce.hr/179503

[engleski]

Posjeta: 607 *