APA 6th Edition Marković, M., Radenović, S. i Bokan, B. (2016). Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta. Filozofska istraživanja, 36 (3), 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
MLA 8th Edition Marković, Miloš, et al. "Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta." Filozofska istraživanja, vol. 36, br. 3, 2016, str. 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition Marković, Miloš, Sandra Radenović i Božo Bokan. "Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta." Filozofska istraživanja 36, br. 3 (2016): 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
Harvard Marković, M., Radenović, S., i Bokan, B. (2016). 'Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta', Filozofska istraživanja, 36(3), str. 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
Vancouver Marković M, Radenović S, Bokan B. Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta. Filozofska istraživanja [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.04.2021.];36(3):531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
IEEE M. Marković, S. Radenović i B. Bokan, "Zdravstvena kultura i tjelesna kultura - točke susreta", Filozofska istraživanja, vol.36, br. 3, str. 531-543, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi36308
APA 6th Edition Marković, M., Radenović, S. i Bokan, B. (2016). Health Education and Physical Education - Meeting Points. Filozofska istraživanja, 36 (3), 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
MLA 8th Edition Marković, Miloš, et al. "Health Education and Physical Education - Meeting Points." Filozofska istraživanja, vol. 36, br. 3, 2016, str. 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition Marković, Miloš, Sandra Radenović i Božo Bokan. "Health Education and Physical Education - Meeting Points." Filozofska istraživanja 36, br. 3 (2016): 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
Harvard Marković, M., Radenović, S., i Bokan, B. (2016). 'Health Education and Physical Education - Meeting Points', Filozofska istraživanja, 36(3), str. 531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
Vancouver Marković M, Radenović S, Bokan B. Health Education and Physical Education - Meeting Points. Filozofska istraživanja [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.04.2021.];36(3):531-543. https://doi.org/10.21464/fi36308
IEEE M. Marković, S. Radenović i B. Bokan, "Health Education and Physical Education - Meeting Points", Filozofska istraživanja, vol.36, br. 3, str. 531-543, 2016. [Online]. https://doi.org/10.21464/fi36308
Sažetak Autori razmatraju brojne definicije kulture, zdravstvene kulture i tjelesne kulture. Prema jednoj sveobuhvatnoj sociološkoj definiciji, kultura se može shvatiti kao zaliha informacija i nagomilanog znanja, načina mišljenja, osjećanja i djelovanja koje određena društvena grupa prenosi na svoje potomke. Ovu definiciju možemo transponirati na područje zdravstvene i tjelesne kulture. Tako se zdravstvena kultura može definirati kao zaliha informacija i nagomilanog znanja, načina mišljenja, osjećanja i djelovanja vezanih za zdravlje i različite oblike zdravstvenog ponašanja. Slično, tjelesna kultura može se definirati kao zaliha informacija i nagomilanog znanja, načina mišljenja, osjećanja i djelovanja vezanih za oblast tjelesnog odgoja, rekreacije i sporta. Autori nastoje izdvojiti točke susreta zdravstvene i tjelesne kulture, te razmatraju tjelesnu kulturu i zdravstvenu kulturu kao vrijednosti. Najzad, autori navode rezultate empirijskog istraživanja o vrijednostima tjelesne kulture na uzorku studenata prve i pete godine studija Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja Univerziteta u Beogradu. Rezultati pokazuju da studenti visoko vrednuju zdravstvenu kulturu kao jednu od primarnih i specifičnih vrijednosti tjelesne kulture. Studenti pete godine studija s napredovanjem znanja u svim sferama studijskog programa proširuju svoj spoznajni vidik, pa tako i vrednovanje zdravstvene komponente, ne samo kao biološki dane u vrijednosnom sistemu tjelesne kulture nego i kao šire psihološke, sociološke, obrazovne i kulturološke komponente.