hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti

Ljiljana Kolešnik
Nikola Bojić
Artur Šilić

Puni tekst: hrvatski, pdf (8 MB) str. 79-79 preuzimanja: 88* citiraj
APA 6th Edition
Kolešnik, Lj., Bojić, N. i Šilić, A. (2016). Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti, 99 (2), 79-79. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/180296
MLA 8th Edition
Kolešnik, Ljiljana, et al. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti, vol. 99, br. 2, 2016, str. 79-79. https://hrcak.srce.hr/180296. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Kolešnik, Ljiljana, Nikola Bojić i Artur Šilić. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti 99, br. 2 (2016): 79-79. https://hrcak.srce.hr/180296
Harvard
Kolešnik, Lj., Bojić, N., i Šilić, A. (2016). 'Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti', Život umjetnosti, 99(2), str. 79-79. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/180296 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Kolešnik Lj, Bojić N, Šilić A. Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.11.2019.];99(2):79-79. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180296
IEEE
Lj. Kolešnik, N. Bojić i A. Šilić, "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti", Život umjetnosti, vol.99, br. 2, str. 79-79, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180296. [Citirano: 20.11.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (8 MB) str. 79-79 preuzimanja: 72* citiraj
APA 6th Edition
Kolešnik, Lj., Bojić, N. i Šilić, A. (2016). Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History. Život umjetnosti, 99 (2), 79-79. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/180296
MLA 8th Edition
Kolešnik, Ljiljana, et al. "Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History." Život umjetnosti, vol. 99, br. 2, 2016, str. 79-79. https://hrcak.srce.hr/180296. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Kolešnik, Ljiljana, Nikola Bojić i Artur Šilić. "Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History." Život umjetnosti 99, br. 2 (2016): 79-79. https://hrcak.srce.hr/180296
Harvard
Kolešnik, Lj., Bojić, N., i Šilić, A. (2016). 'Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History', Život umjetnosti, 99(2), str. 79-79. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/180296 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Kolešnik Lj, Bojić N, Šilić A. Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.11.2019.];99(2):79-79. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180296
IEEE
Lj. Kolešnik, N. Bojić i A. Šilić, "Visual figures: Reconstruction of Almir Mavignier’s Personal Network and its Relation to the First New Tendencies Exhibition. The example of the Application of Network Analysis and Network Visualisation in Art History", Život umjetnosti, vol.99, br. 2, str. 79-79, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180296. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
Slika 2. Vizualizacija modularne strukture personalne umjetničke mreže Almira Mavigniera oko godine 1960. Mrežu čine 94 osobe povezane s 533 prijateljska, radna i poslovna kontakta, a vrsta i snaga tih kontakata rezultira izdvajanjem nekoliko zasebnih grupa (modula mreže), opisanih u tablici uz lijevi rub prikaza.; Slika 3. Vizualizacija Mavignierove personalne umjetničke mreže oko godine 1960. temeljena na izračunu mjera centralnosti za sve mrežne aktere. Uz lijevi rub prikaza nalazi se tablica s izračunima mjere centralnosti za petnaest najutjecajnijih osoba unutar te mreže. Istaknute pozicije što ih na tom popisu zauzimaju Piero Manzoni, Enrico Castellani, Heinz Mack i Otto Piene, odraz su tadašnje, uske suradnje milanske i düsseldorfske neoavangardne, zahvaljujući kojoj su se na toj listi našle i umjetnice Nanad Vigo i Emilia Maino.; Slika 4 Vizualizacija Mavignierove personalne umjetničke mreže oko 1960. godine, koja indicira njezinu ulogu u organizaciji prve zagrebačke izložbe Novih tendencija. Obojeni čvorovi označavaju sudionike izložbe kao i umjetnike koji se nisu odazvali pozivu.; Slika 5. Vizualizacija bipartitne mreže zagrebačkih izložaba Novih tendencija održanih između 1961. i 1965. godine. Mreža se zasniva na prikazu odnosa izložba – sudionik i uključuje, osim izlagača, samo najuži tim organizatora izložaba. Autorica vizualizacija: Ljiljana Kolešnik, 2016. (open-access programski paket Gephy 0.9.1).

Hrčak ID: 180296

URI
https://hrcak.srce.hr/180296

[engleski]

Posjeta: 275 *