hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE

Helga Maškarin   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7201-9603 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 69-81 preuzimanja: 308* citiraj
APA 6th Edition
Maškarin, H. (2005). ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 69-81. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181347
MLA 8th Edition
Maškarin, Helga. "ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 69-81. https://hrcak.srce.hr/181347. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Maškarin, Helga. "ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 69-81. https://hrcak.srce.hr/181347
Harvard
Maškarin, H. (2005). 'ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 69-81. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181347 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Maškarin H. ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 25.02.2021.];11(1):69-81. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181347
IEEE
H. Maškarin, "ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 69-81, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181347. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Istraživanje predstavljeno u ovom radu imalo je za cilj formiranje konceptualnog okvira mjerenja rezultata poslovanja hotelskih poduzeća na osnovu stavova managera hotelskih poduzeća, a baziranog na konceptu Balanced Scorecarda - Uravnoteženog sustava rezultata poslovanja. Istraživanje ukazuje na razlike između stavova managera o tome što određuje njihov uspjeh i onoga što zaista mjere, te na razlike u shvaćanju managera različitih funkcija o tome koji značaj za sveukupnu uspješnost imaju pojedini pokazatelji.

Ključne riječi
poslovni rezultat; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje

Hrčak ID: 181347

URI
https://hrcak.srce.hr/181347

Posjeta: 428 *