APA 6th Edition Maškarin, H. (2005). ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 193-206. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181360
MLA 8th Edition Maškarin, Helga. "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 193-206. https://hrcak.srce.hr/181360. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition Maškarin, Helga. "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 193-206. https://hrcak.srce.hr/181360
Harvard Maškarin, H. (2005). 'ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 193-206. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181360 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver Maškarin H. ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 08.03.2021.];11(1):193-206. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181360
IEEE H. Maškarin, "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 193-206, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181360. [Citirano: 08.03.2021.]
Sažetak Mjerenje zadovoljstva zaposlenika poslom pomaže managerima u donošenju na informacijama baziranih odluka u području upravljanja ljudskim potencijalima, ali i poduzeća sveukupno. Mjerenje osim toga doprinosi razumijevanju načina na koji se zadovoljstvo poslom uklapa u sveukupnu sliku motivacije za rad i rezultata rada. U ovom su radu prezentirani rezultati istraživanja zadovoljstva zaposlenika poslom u hrvatskoj hotelskoj industriji.