APA 6th Edition Maškarin, H. (2005). ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE. Tourism and hospitality management, 11 (1), 193-206. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/181360
MLA 8th Edition Maškarin, Helga. "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE." Tourism and hospitality management, vol. 11, no. 1, 2005, pp. 193-206. https://hrcak.srce.hr/181360. Accessed 19 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Maškarin, Helga. "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE." Tourism and hospitality management 11, no. 1 (2005): 193-206. https://hrcak.srce.hr/181360
Harvard Maškarin, H. (2005). 'ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE', Tourism and hospitality management, 11(1), pp. 193-206. Available at: https://hrcak.srce.hr/181360 (Accessed 19 April 2021)
Vancouver Maškarin H. ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [cited 2021 April 19];11(1):193-206. Available from: https://hrcak.srce.hr/181360
IEEE H. Maškarin, "ZADOVOLJSTVO POSLOM ZAPOSLENIKA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI HRVATSKE", Tourism and hospitality management, vol.11, no. 1, pp. 193-206, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/181360. [Accessed: 19 April 2021]
Abstracts Mjerenje zadovoljstva zaposlenika poslom pomaže managerima u donošenju na informacijama baziranih odluka u području upravljanja ljudskim potencijalima, ali i poduzeća sveukupno. Mjerenje osim toga doprinosi razumijevanju načina na koji se zadovoljstvo poslom uklapa u sveukupnu sliku motivacije za rad i rezultata rada. U ovom su radu prezentirani rezultati istraživanja zadovoljstva zaposlenika poslom u hrvatskoj hotelskoj industriji.